|
Hfx mini |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
michtheman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2013 Sted: Skanderborg Dan Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Marts-2013 kl. 16:31 |
Er her nogen som kan hjælpe mig med at bygge en Hfx Mini pc ???
Vh Michtheman |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor meget har du købt?
Og hvad skal du bruge den til?
|
|
![]() |
|
michtheman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2013 Sted: Skanderborg Dan Status: Offline Point: 10 |
Jeg har købt Hfx mini kabinettet brugt hvor der fulgte Borg CPU køler, Display passer til miniATX boards, CD slot in drev, HD silentbox, HI FI bagside og diverse kølekomponenter.
Skal bruge den til mit 50tommer plasma hvor den skal køre bla. Netflix (silverlight). 1080HD film filer hentet fra nettet. Ser meget Youtube på mit TV og bruger google earth. Jeg bruger den som alm pc på mit tv også. Jeg er selvfølgeligt indstillet på at betale for at få hjælp til det her.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 34 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 320 |
Kunne godt hjælpe hvis du var i københavnstrup :) Men du kan jo skrive hvad du er i tvivl om, det kan være du kan få nogle gode råd med på vejen herinde? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |