|
Hi Fi- Freaks.dk |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt fint.
Så er der bestilt en NR 1403.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Update: Ordre afsendt. Glæder mig til i morgen.
![]() |
|
![]() |
|
floe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 134 |
Dem kan du mere end roligt handle med.
Det er Thomas Sillesen, ejeren af Densen der har butikken og den er yderst veldrevet. Super service, både før salg, ved salget, og den efterfølgende service.
|
|
JM.Lab Focal Electra 1007 Be
Thorhauge i270 Theta DSPro Prime |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
Det er lidt sent, jeg skriver, men du kan jo slå firmaet op på skat.dk for at se om det har overskud eller underskud.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Har også kun rosende ord til Hifi-Freaks.dk
Købte et sæt Focal højttalere med sub, og det blev leveret personligt til mig i Gentofte, af en af deres egne. Det er virkelig service! Og super flinke folk at snakke med. Jeg købte gerne derfra igen.
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
Reciveren er kommet, d.v.s. den er på Posthuset, Fruen var ikke hjemme da Posten kom, så kan hente den i morgen.
|
|
![]() |
|
Så er den sat op, og det spiller som det skal (næsten), jeg roder lige i øjeblikket med at finde de rigtige indstillinger for Crossover mellem sattelitterne og SWen. Derudover er jeg meget tilfreds med den.
Har i nogen fif til indstillingerne på højttalerne. Det er Harman Kardon S11 sattelitter. De er lige nu stillet til 200 Hz.
|
|
![]() |
|
Glem det, tror jeg har fået det justeret ind nu.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |