|
HideDlg |
Besvar |
Forfatter | |
Leon S
Bruger Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
Emne: HideDlg Sendt: 15-Marts-2011 kl. 00:44 |
Hej! - Er der nogen, som ved hvad "HideDlg" er? Dette begreb dukker op en gang i mellem på min skærm nede i bundlinjen, som om der kører et program med det navn. Men jeg kan ikke kalde noget frem, når jeg klikker på det, og det kan ikke slukkes. Har en af jer en ide om, hvad der foregår her? - Mvh Leon S |
|
Leon
|
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Sendt: 15-Marts-2011 kl. 08:20 |
Mvh
René |
|
Leon S
Sendt: 15-Marts-2011 kl. 15:50 |
Hej René! - Tak for tippet. Har du selv prøvet at søge derude på nettet? Jeg har været i gang både på Google, Yahoo og Jubii, og det giver ganske vist mange svar - ja langt flere end man kan nå igennem. MEN, men så vidt jeg kan se er de alle meget tågede og famlende. De svinger lige fra, at HideDlg er noget "ligegyldigt og ufarligt" til "noget særdeles farligt malware". - Er du stødt på samme problematik? Mvh. Leon S
|
|
Leon
|
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Sendt: 15-Marts-2011 kl. 15:53 |
nope, men hvis du har anerkendt internetsecurity (virusprogram) og de ikke finder noget.. så er det nok ikke en virus.. også er det måske nærmere som det er beskrevet i denne tråd http://www.pcadvisor.co.uk/forums/index.cfm?action=showthread&threadid=377015&forumid=1
|
|
Mvh
René |
|
Leon S
Sendt: 15-Marts-2011 kl. 16:39 |
Tak for svaret René, og for tråden, som jeg har læst. Jeg har et antivirus-program fra Norton, og det har ikke alarmeret. Så jeg slår mig til tåls hermed. Mvh. Leon S
|
|
Leon
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |