recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HideDlg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHideDlg

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Leon S Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Emne: HideDlg
    Sendt: 15-Marts-2011 kl. 00:44

Hej! - Er der nogen, som ved hvad "HideDlg" er?  Dette begreb dukker op en gang i mellem på min skærm nede i bundlinjen, som om der kører et program med det navn. Men jeg kan ikke kalde noget frem, når jeg klikker på det, og det kan ikke slukkes. Har en af jer en ide om, hvad der foregår her? - Mvh Leon S

Leon
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2011 kl. 08:20
Mvh

René
Til top
Leon S Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2011 kl. 15:50
Hej René! - Tak for tippet. Har du selv prøvet at søge derude på nettet? Jeg har været i gang både på Google, Yahoo og Jubii, og det giver ganske vist mange svar - ja langt flere end man kan nå igennem. MEN, men så vidt jeg kan se er de alle meget tågede og famlende. De svinger lige fra, at HideDlg er noget "ligegyldigt og ufarligt" til "noget særdeles farligt malware". - Er du stødt på samme problematik?  Mvh. Leon S
Leon
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2011 kl. 15:53
nope, men hvis du har anerkendt internetsecurity (virusprogram) og de ikke finder noget.. så er det nok ikke en virus.. også er det måske nærmere som det er beskrevet i denne tråd http://www.pcadvisor.co.uk/forums/index.cfm?action=showthread&threadid=377015&forumid=1
Mvh

René
Til top
Leon S Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2011 kl. 16:39
Tak for svaret René, og for tråden, som jeg har læst.  Jeg har et antivirus-program fra Norton, og det har ikke alarmeret. Så jeg slår mig til tåls hermed.  Mvh.  Leon S
Leon
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu