|
HiFi Freaks er under tvangsopløsning. |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har været på deres side nogle gange her på det seneste, der var godt nok ikke meget på lager hos dem.
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
gasolin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1585 |
|
Man kan undre sig over siden ikke er blevet lukket for længste med så lidt de har på lager
Hififreaks som det er i nuværende form er for længst død
Redigeret af gasolin - 25-Januar-2021 kl. 16:40 |
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
|
Sådan er det jo vel for det meste, når man er gået konkurs. Deres grundlag for eksistens forsvandt, da agenturet for Marantz “forsvandt”.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Ja, det er lidt surt, for de var inde på det rigtige, vi betaler ofte overpris.
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
gasolin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1585 |
|
Hvad vil man ialt skulle betale ? Lauritz
![]() |
||
![]() |
||
|
Der er jo en del ting at tage i betragtning ved auktionskøb. Formentlig ingen garanti, ingen steder at klage. Transporten er dyr kan jeg se. Og så skal du betale salærer m.v.
Men du kan jo gå ind og lægge bud på den måde at dit bud automatisk forhøjes med f.eks. 100 kr., hver gang der kommer et nyt bud fra en anden. Du kan så sætte et max beløb på f.eks. 4500 kr. De har også min Marantz HD-AMP1 på auktion, men det tør jeg ikke rigtigt. Så min ordre hos AV-C bibeholdes. Har nu også fået den til en fair pris.
Redigeret af Hother - 25-Januar-2021 kl. 17:04 |
||
|
||
![]() |
||
|
Er på ingen måde interesseret i at byde flere 1000kr
Bød på en B-310 (som de dog skrev var en integreret forstærker) som jeg skrev et andet sted hvorfor (helvede) skal fragt være så dyrt (får den ikke sælger vil have mindst 4600kr uden garanti, reklamtionsret er det alt for dyrt) ![]() ![]() Redigeret af gasolin - 25-Januar-2021 kl. 17:35 |
||
![]() |
||
Thomas46 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2018 Sted: Nørrebro Status: Offline Point: 63 |
|
Skal den op og ramme vuderingen for at blive solgt?
|
||
![]() |
||
|
jeg ved det faktisk ikke, indtil videre er den oppe i 2600kr
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
|
Nej, mindsteprisen (som er hemmelig). Man lader auktionen starte med 100 kroner, for at stikke folk blår i øjnene. Lad dog mindsteprisen være fuldt offentlig, så man ikke spilder folks tid. Husk på at det er i Lauritz.com’s interesse at få solgt sp dyrt som muligt - plus salær og fragt! Klaus
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
|
Sådanne er det med aktioner. Og det har intet med Lauritz at gøre. Det er da primært i kundens interesse at få det solgt så dyrt som muligt. Det er sælger der Lauritzes kunde. Ikke køber.
Og selvom varen måske ikke når mindstepris, så kan det jo ind imellem godt være at den bliver solgt til auktions prisen alligevel. Det er sælger der kan beslutte at sælge under mindstepris. |
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
|
Det er da godt nok nogle fragtpriser der vil noget , 800 kr for at transportere en cd-spiller. Man skal vist tænke sig om
|
||
mvh Christian
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |