recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HiFi Freaks er under tvangsopløsning.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HiFi Freaks er under tvangsopløsning.

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2021 kl. 16:08
Jeg har været på deres side nogle gange her på det seneste, der var godt nok ikke meget på lager hos dem.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2021 kl. 16:12
Man kan undre sig over siden ikke er blevet lukket for længste med så lidt de har på lager

Hififreaks som det er i nuværende form er for længst død


Redigeret af gasolin - 25-Januar-2021 kl. 16:40
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2021 kl. 16:23
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg har været på deres side nogle gange her på det seneste, der var godt nok ikke meget på lager hos dem.
Sådan er det jo vel for det meste, når man er gået konkurs. Deres grundlag for eksistens forsvandt, da agenturet for Marantz “forsvandt”.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2021 kl. 16:23
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Man kan undre sig også siden ikke er blevet lukket for længste med så lidt de har på lager

Hififreaks som det er i nuværende form er for længst død
Ja, det er lidt surt, for de var inde på det rigtige, vi betaler ofte overpris. 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2021 kl. 16:42
Hvad vil man ialt skulle betale ? Lauritz




Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2021 kl. 17:02
Der er jo en del ting at tage i betragtning ved auktionskøb. Formentlig ingen garanti, ingen steder at klage. Transporten er dyr kan jeg se. Og så skal du betale salærer m.v.

Men du kan jo gå ind og lægge bud på den måde at dit bud automatisk forhøjes med f.eks. 100 kr., hver gang der kommer et nyt bud fra en anden. Du kan så sætte et max beløb på f.eks. 4500 kr. 

De har også min Marantz HD-AMP1 på auktion, men det tør jeg ikke rigtigt. Så min ordre hos AV-C bibeholdes. Har nu også fået den til en fair pris. 


Redigeret af Hother - 25-Januar-2021 kl. 17:04
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2021 kl. 17:27
Er på ingen måde interesseret i at byde flere 1000kr

Bød på en B-310 (som de dog skrev var en integreret forstærker) som jeg skrev et andet sted hvorfor (helvede) skal fragt være så dyrt (får den ikke sælger vil have mindst 4600kr uden garanti, reklamtionsret er det alt for dyrt)







Redigeret af gasolin - 25-Januar-2021 kl. 17:35
Til top
Thomas46 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Februar-2018
Sted: Nørrebro
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas46 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2021 kl. 00:59
Skal den op og ramme vuderingen for at blive solgt?
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2021 kl. 04:16
Oprindeligt skrevet af Thomas46 Thomas46 skrev:

Skal den op og ramme vuderingen for at blive solgt?

jeg ved det faktisk ikke, indtil videre er den oppe i 2600kr
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2021 kl. 05:57
Oprindeligt skrevet af Thomas46 Thomas46 skrev:

Skal den op og ramme vuderingen for at blive solgt?

Nej, mindsteprisen (som er hemmelig).

Man lader auktionen starte med 100 kroner, for at stikke folk blår i øjnene.
Lad dog mindsteprisen være fuldt offentlig, så man ikke spilder folks tid.

Husk på at det er i Lauritz.com’s interesse at få solgt sp dyrt som muligt - plus salær og fragt!


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2021 kl. 09:47
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Thomas46 Thomas46 skrev:

Skal den op og ramme vuderingen for at blive solgt?

Nej, mindsteprisen (som er hemmelig).

Man lader auktionen starte med 100 kroner, for at stikke folk blår i øjnene.
Lad dog mindsteprisen være fuldt offentlig, så man ikke spilder folks tid.

Husk på at det er i Lauritz.com’s interesse at få solgt sp dyrt som muligt - plus salær og fragt!


Klaus


Sådanne er det med aktioner. Og det har intet med Lauritz at gøre.

Det er da primært i kundens interesse at få det solgt så dyrt som muligt. Det er sælger der Lauritzes kunde. Ikke køber.

Og selvom varen måske ikke når mindstepris, så kan det jo ind imellem godt være at den bliver solgt til auktions prisen alligevel. Det er sælger der kan beslutte at sælge under mindstepris.
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2021 kl. 09:59
Det er da godt nok nogle fragtpriser der vil noget , 800 kr for at transportere en cd-spiller. Man skal vist tænke sig om
mvh Christian
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu