|
Hifi hjælp. |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
jaqi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg fik det til at virke :-) helt fantatisk - tak for hjælpen radiomanden :-) kan du evt. Hjælpe mig med punkt 1 også ?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40564 |
Det kan jeg ikke lige give et svar på.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
jaqi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
Det er mega mærkligt - kører jeg AirPlay via appletv så kører subwooferen med - kører jeg gennem forstærkeren er den ikke med :-(
|
|
![]() |
|
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Kører du stereo på receiveren når du bruger Apple tv? Evt skift over til auto surround eller ligende
|
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Står subwooferen til at køre LFE eller LFE+Main ?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40564 |
Ja, det kan faktisk have en betydning. Jeg har den permanent i LFE, så er den kun Aktiv når der er et DD eller DTS signal, hvilket betyder den kun tænder når der ses film, enten direkte fra TVet, (såfremt der er DD lyd), eller fra BD/DVD.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Det var faktisk også deres løsning i hifi-klubben men det gør ingen forskel om den står på LFE eller LFE + MAIN
|
|
![]() |
|
Jeg kører stereo på alt - kører 2.1 :-)
|
|
![]() |
|
Det lyder underligt, når jeg bruger indstillingen SUB+MAIN er SWen altid med uanset fra hvilken kilde der er lyd fra, den er ikke altid lige meget med, det kommer an på hvor meget LF der er, men den er altid med.
|
|
|
|
![]() |
|
Ja og det er kun AirPlay til forstærkeren - ved alle andre kilder kører subwooferen som den skal. Kan det være fordi forstærkeren er defekt ?
|
|
![]() |
|
dpdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2013 Status: Offline Point: 150 |
Spørg HFK hvordan man får den til det. Det må de kunne give en forklaring på, hvis man kan få den til det. Hvis ikke den kan, er det sikkert en begrænsning i firmwaren. Det er desværre ikke helt ualmindeligt at surroundprodukter opfører sig mærkeligt hvad airplay og bass management angår, så det skulle ikke undre mig hvis det er det der er problemet. Hvis ikke den kan, er du lidt på den da dine sattelit-højttalere ikke ser ud til at kunne spille rimelig bas alene. Redigeret af dpdk - 27-Maj-2013 kl. 11:51 |
|
![]() |
|
Nej det giver da ingen mening at reklamere med at den har indbygget AirPlay hvis det ikke virker ordenligt. Det er jo netop en sur.receiver så det kan jo ikke passe den ikke understøtter AirPlay med SW. Men ja må prøve at kontakte dem igen. Jeg takker for alle der har prøvet at hjælpe mig :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |