recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hifi hjælp.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hifi hjælp.

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
jaqi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jaqi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2013 kl. 12:42
# Dpdk - problemet er ikke større end at jeg kører det gennem appletv så virker det jo - det kræver bare et par tryk :-(
Til top
dpdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Maj-2013
Point: 150
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2013 kl. 13:05
Oprindeligt skrevet af jaqi jaqi skrev:

# Dpdk - problemet er ikke større end at jeg kører det gennem appletv så virker det jo - det kræver bare et par tryk :-(

Ja det er da irriterende hvis det ikke kan lade sig gøre. Jeg kiggede lidt i manualen. Der står tydeligt at subben skal virke under alle omstændigheder hvis receiveren er indstillet til "stereo" og "LFE + Main". Nu ved jeg ikke om den rent faktisk ikke kan, men det er desværre efterhånden ret almindeligt at den type dumme fejl sniger sig ind. Nogle gange bliver det rettet i firmware-opdateringer andre gange ikke. Hvis ikke du er tilfreds og hvis ikke HFK kan forklare hvordan man får den til det skulle du IMO overveje at returnere den. Ellers er det bare endnu en meningsløs funktion der ikke kan bruges til andet end reklamematerialerne.
Til top
jaqi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Juni-2009
Sted: Denmark
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jaqi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2013 kl. 14:03
Lige præsis - valgte netop den 1000 kr dyrere model pga. AirPlay og netværksfunktion. Jeg synes at 1000 kr er meget for DAB radio hvilket er det eneste jeg ellers bruger. Men tak fordi du gad bruge tid til at sætte dig ind i det :-) jeg må kontrakte HFK og se om de kan hjælpe mig.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu