|
Hifi hjælp. |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
jaqi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
# Dpdk - problemet er ikke større end at jeg kører det gennem appletv så virker det jo - det kræver bare et par tryk :-(
|
|
![]() |
|
dpdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2013 Status: Offline Point: 150 |
Ja det er da irriterende hvis det ikke kan lade sig gøre. Jeg kiggede lidt i manualen. Der står tydeligt at subben skal virke under alle omstændigheder hvis receiveren er indstillet til "stereo" og "LFE + Main". Nu ved jeg ikke om den rent faktisk ikke kan, men det er desværre efterhånden ret almindeligt at den type dumme fejl sniger sig ind. Nogle gange bliver det rettet i firmware-opdateringer andre gange ikke. Hvis ikke du er tilfreds og hvis ikke HFK kan forklare hvordan man får den til det skulle du IMO overveje at returnere den. Ellers er det bare endnu en meningsløs funktion der ikke kan bruges til andet end reklamematerialerne. |
|
![]() |
|
jaqi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
Lige præsis - valgte netop den 1000 kr dyrere model pga. AirPlay og netværksfunktion. Jeg synes at 1000 kr er meget for DAB radio hvilket er det eneste jeg ellers bruger. Men tak fordi du gad bruge tid til at sætte dig ind i det :-) jeg må kontrakte HFK og se om de kan hjælpe mig.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |