recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hifi Magasiner ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHifi Magasiner ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
RuzzFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Søborg
Status: Offline
Point: 230
Direkte link til dette indlæg Emne: Hifi Magasiner ?
    Sendt: 10-Januar-2009 kl. 18:00

Jeg har efterhånden besøgt en del blades hjemmesider, og en ting der slår mig er deres anmeldelser tit er så forskellige. Jeg ved godt smag og behag er forskelligt men alligevel hmmm. Og jeg går så stærkt udfra at nogle blade er mere farvede ind andre. Og her kommer så mit store spørgsmål.

Hvad er jeres erfaringer over for diverse blade. Er der nogle magasiner som er mere troværdige end andre.

Håber nogen vil dele deres erfaringer med os andre

/Thomas

Til top
kim olsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Denmark
Point: 1384
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2009 kl. 19:55

Langt de fleste magasiner har betalte anmeldelser, dvs. at anmelderne enten kontant eller via gratis produkter bliver betalt for deres "arbejde".

Derfor kan man med rette antage at det nok farver deres synspunkter en del, og jeg synes derfor at man bør kigge ekstra efter de magasiner som eks Stereophile der også måler på de testede produkter. Det gør at selvom anmeldelsen er overdrevet positiv, så har man trods alt noget der minder om en objektiv vurdering af produkterne.

Hertil kommer at man kan lærer de forskellige anmelderes præferencer, på trods af at de er kollegaer anser jeg Ken Kessler for at være skudt af på lattergas, mens Keith Howard har en sund naturlig skepsis.

Så længe man holder sig for øje at 99% af alle anmeldelser ikke duer til andet end underholdning kan det ikke gå helt galt Man må for guds skyld aldrig tage en anmelders ord for gode vare.

Crown - there is no substitute.
Til top
RuzzFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Søborg
Point: 230
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2009 kl. 12:35
Æv kim, hvad du skriver var hvad jeg frygtede ..
Nå men det er jo også derfor vi skal ud og høre/teste selv. Det er bare ikke altid lige nemt at finde produktet i nærheden af en selv.

Og så har jeg det også skidt med at bruge/udnytte en butik hvis jeg alligevel bestiller over nettet i sidste ende. Men det er jo også derfor vi prøver at hjælpe hinanden herinde
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu