recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HIFI møbel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HIFI møbel

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Charley Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Marts-2016
Sted: Nykøbing.mors
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Charley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HIFI møbel
    Sendt: 24-April-2016 kl. 02:10
Hej alle sammen jeg skriver da jeg håber at i kan give mig et godt råde til hvordan jeg kommer af med mit varme problem. Jeg har bygget et DIY / Tv møbel hvor jeg har sat alt  mit HI-FI grej. ser godt ud har dog bare et varme problem da min Surround forstærker udgiver enormt meget varme fra sig. 
Hvordan kommer jeg effektivt af med varmen, Har overvejet at sætte 2 stk. 12v pc blæser samt et ventilations luftgitter i møblet.
er der andet man kan gøre og hvor vil det være smartest at sætte de 2 blæser & ventilations luftgitteret 

Hvis det kan hjælpe jer lidt, så er mit hifi møbel laver på samme måde som de anerkendte unnu møbler.
Dog med de ændring at i steden for 3 udtagelig bagbeklændning  har jeg valgt at sætte 6 små udtagelig bagbeklændning i. I rum 1 har jeg valgt at skrue hylden fast.
Alle HI-FI koponenter er adskilt via udtagelig hylde. 
mit hifi grej er sat således op 

Rum1:
Kassettebånd optager
Surround forstærker

Rum 2:
Centerhøjtaler
DVD Skuffe

Rum 3:
CD afspiller
DVD afspiller

Til top

Besvar Besvar