|
HIFI møbel |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Charley ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Marts-2016 Sted: Nykøbing.mors Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-April-2016 kl. 02:10 |
Hej alle sammen jeg skriver da jeg håber at i kan give mig et godt råde til hvordan jeg kommer af med mit varme problem. Jeg har bygget et DIY / Tv møbel hvor jeg har sat alt mit HI-FI grej. ser godt ud har dog bare et varme problem da min Surround forstærker udgiver enormt meget varme fra sig.
Hvordan kommer jeg effektivt af med varmen, Har overvejet at sætte 2 stk. 12v pc blæser samt et ventilations luftgitter i møblet. er der andet man kan gøre og hvor vil det være smartest at sætte de 2 blæser & ventilations luftgitteret Hvis det kan hjælpe jer lidt, så er mit hifi møbel laver på samme måde som de anerkendte unnu møbler. Dog med de ændring at i steden for 3 udtagelig bagbeklændning har jeg valgt at sætte 6 små udtagelig bagbeklændning i. I rum 1 har jeg valgt at skrue hylden fast. Alle HI-FI koponenter er adskilt via udtagelig hylde. mit hifi grej er sat således op Rum1: Kassettebånd optager Surround forstærker Rum 2: Centerhøjtaler DVD Skuffe Rum 3: CD afspiller DVD afspiller |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |