|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
bjørn80 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
jcb bruger slet ikke tuner, så ja men der kan man bare se hvor grøn jeg er dannemand tak for tippet jeg prøver se nærmere, ellers plejer jeg finde noget brugt men godt dba.dk
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Da jeg foreslog en Reciver fremgik det ikke, at Radio var unøvendigt, men der kan jo også som forslået købes en ren forstærker, det er muligt i Stereo, men noget mere vanskeligt når det drejer sig om Surround. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Hvis man køber en AV-receiver kan man så ikke udnytte at der er HDMI, så der er flere muligheder for at forbinde apparaterne?
Fx en Yamaha til 3-4000, den lyder da OK i stereo, og har også masser af effekt med kun 2 kanaler drevet. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Hyl.dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 353 |
![]() |
Når du kun skal bruge systemet til stereo ville det være klart bedst at købe en rigtig stereo forstærker (meget gerne brugt). Der findes virkeligt gode tilbud der ude, fx kan du prøve at kigge lidt på køb/salg på søstersiden "hifi4all.dk"
Mht højtalere ville jeg også stærkt overveje at købe brugt! Nu ved jeg ikke hvor meget forskelligt du har lagt øre til, men hvis du kun har været forbi HiFi-klubben går du glip af MEGET. Hvis du syntes Ikon 6 lyder godt, har du vist ikke lagt øre til andet i 8000kr klassen. ![]() Også her er der meget at hente brugt, men det er svært når man er ny og ikke ved hvilken lyd man kan lide... Men prøv lige at lytte til lidt forskelligt ved forskellige forhandlere, du vil blive overrasket hvis du ikke har prøvet, Dali laver generelt ikke specielt god lyd for pengene i den lave ende af budgettet efter min mening! |
|
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60 * Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp) * Front - XTZ 99.36 MK1 * Center - XTZ 99.25 MK1 * Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |