|
HifiFreaks.dk genopstår! |
Besvar | Side <1234 5> |
Forfatter | ||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, virker som om IAG har købt/overtaget resterne af HiFi-Freaks, og vil til at køre eget importselskab, med direkte-til-dig salg
|
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Skal aldrig nogensinde have noget at gøre med et firma som NJORD står bag...
Redigeret af Deschain - 23-Maj-2021 kl. 16:13 |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
NJORD bestyrer konkursboet.
De får næppe noget med den nye virksomhed at gøre. Klaus
|
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fra deres hjemmeside: Best Will DK er ejet af et kinesisk holdingselskab, som har købt sig ind hos NJORD for at få en dansk adresse. Det stinker langt væk....
|
||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så længe det lugter lidt af Njord, så holder jeg mig væk. Vil på ingen måde handle med nogen der er associeret med et firma der har så ringe en track-record når det kommer til almindelige menneskers rettigheder. Har de tænkt sig at sig at lade Njord stå for håndteringen af retursager, reklamationer i forbindelse med garanti og reklamationsret :-)
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan jo ikke vide hvilke andre virksomheder, du handler med, der har NJORD som advokat.
c/o adressen er nok kun til de kommer på plads. |
||
Deschain
Funktioner
Tak(0)
|
|
Næh, men nu jeg ved det, så holder jeg mig væk.
|
||
tougher
Bruger Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det her kunne godt være "direktøren": https://www.linkedin.com/in/kayanna-o-callaghan-b4b484a1/ (ligner en fiktiv person)
Godt nok noget af et scam de har gang i.
|
||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvem har de nye ejere snydt, og hvorledes? |
||
slumbert
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror det er forbindelsen til Njord der får alarmklokkerne til at ringe
|
||
endnu en hifi-flygtning
||
slumbert
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad mener du? Det ligger da lige til til højrebenet at en tøjdesigner der driver et enkeltmandsfirma i Kina skal være direktør for en netbaseret dansk hififorhandler.
|
||
endnu en hifi-flygtning
||
sbndk
Guld medlem Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 589 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ret pudsigt hifi-freaks.dk endnu ikke (officielt) er åbnet og allerede nu kører man med tilbud på 50% under udsalgsprisen - man kan vel knapt starte et udsalg, og derved ej heller have før-priser, hvis butikken ikke er åbnet?
|
||
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
||
Besvar | Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |