recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HifiFreaks.dk genopstår!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HifiFreaks.dk genopstår!

 Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2021 kl. 11:21
Jeg savner i den grad HiFi-Freaks! Altid fornem betjening og superservice. Aldrig oplevet antydning af bøvl med dem. Især Daniel! Har for øjeblikket 5 forskellige hifi-komponenter stående. For år tilbage skulle jeg prøve et sæt voldsomt store Triangle-højtalere. Vi sender en mand op med dem til dig. Jeg bor i Odsherred, de i Kastrup. En ung fyr hjalp med at stille dem op og kørte igen. Efter et par dages lytten fandt jeg at diskanten var alt for agressiv og ringede. De sagde at de ville sende fyren op igen. Jeg fik dårlig samvittighed og sagde at jeg alligevel skulle til Kbh og ville tage dem med. Jeg fik et sæt helt nye Quad Z4 med tilbage til den uforskammede pris af kr. 12.800 (nypris 34.000). Glæder mig at de åbner igen!!!

Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2021 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Fed ved den butik ?

Så har du aldrig handlet hos hififreaks

Nok europas billigste marantz (som de ikke sælger mere), rigtig gode pris på alt andet.
Man kan nogen gange få rabat hos hififreaks som IKKE kan i hifiklubben


Fri fragt begge veje frem og tilbage samt 30 dages prøvetid hvor f.eks hifiklubben kun har 14 dag og de har3 Års ægte garanti på alle varer TRY & BUY - Prøv udstyret derhjemme!

Alle mærker de sælger er de eneforhandler af  så vidt jeg ved, har set denon til salg andre steder end hifiiklubben men ikke f.eks wharfedale og quad

De kan kontaktes via deres chat længere tid efter andre webshops har lukket til kl 18 om de også har det som i gamle dage til omkring 21-22 skal jeg ikke kunne sige, da der står til kl 18 mandag til søndag


Jow jow, og al den service (og billige priser) kan man jo så ikke leve af. Wink
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2021 kl. 12:56
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:


Man kan nogen gange få rabat hos hififreaks som IKKE kan i hifiklubben

....

Alle mærker de sælger er de eneforhandler af  


HiFI-Klubben kan selvfølgelig ikke give rabat på mærker, de ikke sælger - det er en meningsløs sammenligning. Og hvis Hififreaks er eneforhandler, sætter de jo selv både normalpris og dermed rabat (uanset om de er reelle eller ej). 


Lige nøjagtig! Men det forstår rigtig mange ikke. Og netop HiFiFreaks var kendt for, at køre med nogen fuldstændig overdrevne (løgnagtige) førpriser. En klar overtrædelse af markedsføringslovgivningen. Noget den forrige ejer ovenikøbet indrømmede, i en tråd på H4A.
Til top
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2021 kl. 13:00
Det passede ihvertfald ikke på deres engelske produkter. De var altid dyrere i UK!
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2021 kl. 13:07
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Hvad angår marantz var årsagen at nogen var fornærmet over hififreaks solgte marantz markant billigere end andre lande og så fik de ikke lov til at købe marantz til lave priser, mener bestemt det var til europas laveste priser

Ja, det er ihvertfald den officielle historie. Spørgsmålet er så, om det også er den rigtige historie... Wink
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2021 kl. 14:02
Nu vi har gang i rygterne, så har jeg hørt følgende på vandrørene:
De betalte ikke deres regninger, derfor kom der ikke mere Marantz.
Gælden til kineserne var så stor at de har overtaget biksen.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2021 kl. 14:37
Det er sjovt at rabat er SÅ vigtigt... Bare kunden får lidt kabel eller noget, så er de jublende lykkelige. 10-15.000krs anlæg og kabel for 2-300kr og de smiler fra øre til øre. "Jeg skal da ha´!" ;-) 
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2021 kl. 14:41
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Det er sjovt at rabat er SÅ vigtigt... Bare kunden får lidt kabel eller noget, så er de jublende lykkelige. 10-15.000krs anlæg og kabel for 2-300kr og de smiler fra øre til øre. "Jeg skal da ha´!" ;-) 

Synes da også det sjovere med rabat (prismatch) en bare at købe der hvor det er billigst

F.eks havde hififreaks et 5 meter kabel til 299kr der kostede over 400kr hos av cable, der ville jeg da gerne have købt hos av cable med rabat end hififreaks uden  (købt et andet sted med rabat)

Hos min lokale sportsbutik markussen sport for jeg altid rabat istedet for at betale der der står på prisskiltet og det er bare sjovere.                                                 
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2021 kl. 14:54
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Det er sjovt at rabat er SÅ vigtigt... Bare kunden får lidt kabel eller noget, så er de jublende lykkelige. 10-15.000krs anlæg og kabel for 2-300kr og de smiler fra øre til øre. "Jeg skal da ha´!" ;-) 

Synes da også det sjovere med rabat (prismatch) en bare at købe der hvor det er billigst

F.eks havde hififreaks et 5 meter kabel til 299kr der kostede over 400kr hos av cable, der ville jeg da gerne have købt hos av cable med rabat end hififreaks uden  (købt et andet sted med rabat)

Hos min lokale sportsbutik markussen sport for jeg altid rabat istedet for at betale der der står på prisskiltet og det er bare sjovere.                                                 



Taget fra deres side
"Her ydes organiseret rabat - Altid mindst 20%"

Det betyder jo bare at de har kunstige priser, men hvis du føler at du får rabat, så er den jo god nok for dig

Det er jo samme model Sport24 kører efter


Redigeret af Hackerjac - 03-Juni-2021 kl. 14:54
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2021 kl. 14:59
Hos markussen sport er der også momsfri onsdag,torsadg og fredag ;-)

Ja det er sjovere at få rabat hvis så prisen samtidig er lavere end andre steder,man ikke føler sig snydt 


Redigeret af gasolin - 03-Juni-2021 kl. 17:44
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2021 kl. 15:35
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Nu vi har gang i rygterne, så har jeg hørt følgende på vandrørene:
De betalte ikke deres regninger, derfor kom der ikke mere Marantz.
Gælden til kineserne var så stor at de har overtaget biksen.

Klaus


Lige nøjagtig!
Men det er jo en go' "historie", at de solgte det "for billigt". LOL
Nogle er bare for nemme at narre. 
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2021 kl. 16:29
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Det er sjovt at rabat er SÅ vigtigt... Bare kunden får lidt kabel eller noget, så er de jublende lykkelige. 10-15.000krs anlæg og kabel for 2-300kr og de smiler fra øre til øre. "Jeg skal da ha´!" ;-) 


Det virkede på mig forleden
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu