|
HifiFreaks.dk genopstår! |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | ||
Actor
Bruger Oprettet: 26-Januar-2016 Sted: dk Status: Offline Point: 186 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Jeg savner i den grad HiFi-Freaks! Altid fornem betjening og superservice. Aldrig oplevet antydning af bøvl med dem. Især Daniel! Har for øjeblikket 5 forskellige hifi-komponenter stående. For år tilbage skulle jeg prøve et sæt voldsomt store Triangle-højtalere. Vi sender en mand op med dem til dig. Jeg bor i Odsherred, de i Kastrup. En ung fyr hjalp med at stille dem op og kørte igen. Efter et par dages lytten fandt jeg at diskanten var alt for agressiv og ringede. De sagde at de ville sende fyren op igen. Jeg fik dårlig samvittighed og sagde at jeg alligevel skulle til Kbh og ville tage dem med. Jeg fik et sæt helt nye Quad Z4 med tilbage til den uforskammede pris af kr. 12.800 (nypris 34.000). Glæder mig at de åbner igen!!!
|
||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jow jow, og al den service (og billige priser) kan man jo så ikke leve af.
|
||
Flippo
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lige nøjagtig! Men det forstår rigtig mange ikke. Og netop HiFiFreaks var kendt for, at køre med nogen fuldstændig overdrevne (løgnagtige) førpriser. En klar overtrædelse af markedsføringslovgivningen. Noget den forrige ejer ovenikøbet indrømmede, i en tråd på H4A.
|
||
Actor
Bruger Oprettet: 26-Januar-2016 Sted: dk Status: Offline Point: 186 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det passede ihvertfald ikke på deres engelske produkter. De var altid dyrere i UK!
|
||
Flippo
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det er ihvertfald den officielle historie. Spørgsmålet er så, om det også er den rigtige historie...
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu vi har gang i rygterne, så har jeg hørt følgende på vandrørene: De betalte ikke deres regninger, derfor kom der ikke mere Marantz. Gælden til kineserne var så stor at de har overtaget biksen. Klaus
|
||
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er sjovt at rabat er SÅ vigtigt... Bare kunden får lidt kabel eller noget, så er de jublende lykkelige. 10-15.000krs anlæg og kabel for 2-300kr og de smiler fra øre til øre. "Jeg skal da ha´!" ;-)
|
||
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Synes da også det sjovere med rabat (prismatch) en bare at købe der hvor det er billigst F.eks havde hififreaks et 5 meter kabel til 299kr der kostede over 400kr hos av cable, der ville jeg da gerne have købt hos av cable med rabat end hififreaks uden (købt et andet sted med rabat) Hos min lokale sportsbutik markussen sport for jeg altid rabat istedet for at betale der der står på prisskiltet og det er bare sjovere.
|
||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Taget fra deres side "Her ydes organiseret rabat - Altid mindst 20%" Det betyder jo bare at de har kunstige priser, men hvis du føler at du får rabat, så er den jo god nok for dig Det er jo samme model Sport24 kører efter
Redigeret af Hackerjac - 03-Juni-2021 kl. 14:54 |
||
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hos markussen sport er der også momsfri onsdag,torsadg og fredag ;-)
Ja det er sjovere at få rabat hvis så prisen samtidig er lavere end andre steder,man ikke føler sig snydt
Redigeret af gasolin - 03-Juni-2021 kl. 17:44 |
||
Flippo
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lige nøjagtig! Men det er jo en go' "historie", at de solgte det "for billigt". Nogle er bare for nemme at narre. |
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det virkede på mig forleden |
||
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |