recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hifiklubbens tilbud på Sharp LC-60LE636S
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hifiklubbens tilbud på Sharp LC-60LE636S

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
frimann85 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frimann85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hifiklubbens tilbud på Sharp LC-60LE636S
    Sendt: 17-Februar-2012 kl. 14:24
Hej alle,

Jeg har de sidste 4 år haft et Sharp LCD 37" uden problemer. Er dog ved at være lidt ked af størrelsen og kigger mig derfor lidt omkring efter nyt. Nu ser jeg så, at Hifiklubben har et 60" Sharp til ca. 10.000,- (http://www.hifiklubben.dk/produkter/fladskarm/led-tv/sharp_lc-60le636s_led-tv.htm)

Jeg synes dog ikke at kunne finde nogle tests der beskriver dets formåen. Er der nogle herinde, der har erfaring med dette fjernsyn eller som bare er bedre til at google end jeg?

Jeg har desuden haft kig på Samsungs 7 og 8 serie (55") men 3D-delen er jeg ret ligeglad med. Er det så fornuftigt at vælge 5" større og Sharp til 10.000,- sammenlignet med 55" Samsung 7-serie i et lidt flottere design, men til 3.500 mere?

pfh tak.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2012 kl. 14:52
Hej.

Håber det hjælper.

Hilsen Carsten.
Til top
frimann85 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Oktober-2007
Point: 168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frimann85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 10:57

Hej Carsten,

Tak for hjælpen - jeg har kigget lidt på det. Det ser vel egentlig OK ud. Så er det bare om det skal være Sharp'en eller jeg skal smide penge efter en Samsung.
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 14:38
Oprindeligt skrevet af frimann85 frimann85 skrev:

Hej alle,

Jeg har de sidste 4 år haft et Sharp LCD 37" uden problemer. Er dog ved at være lidt ked af størrelsen og kigger mig derfor lidt omkring efter nyt. Nu ser jeg så, at Hifiklubben har et 60" Sharp til ca. 10.000,- (http://www.hifiklubben.dk/produkter/fladskarm/led-tv/sharp_lc-60le636s_led-tv.htm)

Jeg synes dog ikke at kunne finde nogle tests der beskriver dets formåen. Er der nogle herinde, der har erfaring med dette fjernsyn eller som bare er bedre til at google end jeg?

Jeg har desuden haft kig på Samsungs 7 og 8 serie (55") men 3D-delen er jeg ret ligeglad med. Er det så fornuftigt at vælge 5" større og Sharp til 10.000,- sammenlignet med 55" Samsung 7-serie i et lidt flottere design, men til 3.500 mere?

Sharp:
Vælg model 835, som er et af de bedste LED på markedet
eneste minus er lidt farveovermætning, ellers super skærm
med utrolig lille el-forbrug
Læs Platpanels test (modtog en Avards)
Links:
www.coop.dk

pfh tak.
E.L.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 14:39
F
Oprindeligt skrevet af E. Larsen E. Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af frimann85 frimann85 skrev:

Hej alle,

Sharp:
Vælg model 835, som er et af de bedste LED på markedet
eneste minus er lidt farveovermætning, ellers super skærm
med utrolig lille el-forbrug
Læs Flatpanels test (modtog en Avards)
Links:
www.coop.dk

pfh tak.
E.L.
Til top
hjernemadsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2006
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hjernemadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 15:15
Jeg går ud fra at du mener Sharps LE831 serie. Den koster så lige 16.995 i 60". Men bestemt et alternativ til Samsung.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 19:18
Oprindeligt skrevet af hjernemadsen hjernemadsen skrev:

Jeg går ud fra at du mener Sharps LE831 serie. Den koster så lige 16.995 i 60". Men bestemt et alternativ til Samsung.

Ja , 831 undskyld
Alternativ til Korea, nej
Langt bedre produkt....bob..bob, ok lidt bedre
men: fronten ligner lidt et fjernsyn og ikke en skifteramme
E.L.
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2012 kl. 21:18
Til opretter:

Købte du 

Sharp 60" LED-TV LC60LE636S?

Står nemlig selv og kigger på om man skulle smide penge efter det.

Pft. :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu