|
hifipriser.dk - en død fisk? Ingen nye LG skærme? |
Besvar |
Forfatter | |
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Emne: hifipriser.dk - en død fisk? Ingen nye LG skærme? Sendt: 01-Maj-2010 kl. 14:24 |
har lige været inde på siden for hifipriser.dk , er den ikke værd at bruge mere?
Udfra at der ingen nye LG tv er på listen når man søger, så går jeg udfra det er en fejl, eller at ejerne ikke har nok besøgende så den ikke vedligeholdes mere?
eller hvad? når justbuyit.dk kan sælge skærmen til levering må den da være officielt ude i Danmark?
Findes der et bedre opdateret alternativ til hifipriser.dk? kelkoo, osv?
|
|
Startrek
-- Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
Sendt: 01-Maj-2010 kl. 14:30 |
Laver LG overhovede gode LED/LED TV
Eller skal man holde sig til mærke som fx. Sony, da priser mellem LG og Sony jo ikke er særlig stor |
|
mufcdk1974
Guld medlem Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
Sendt: 01-Maj-2010 kl. 14:36 |
...og du syntes det spørgsmål har relevans for denne tråd? @OP Har du prøvet Pricerunner? At den ikke findes på hifipriser kan skyldes: 1. At de forhandlere som lagerfører de nye LG tv ikke er tilmeldt hifipriser. 2. At hifipriser endnu ikke har opdateret deres side |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
Sylvest
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 888 |
Sendt: 01-Maj-2010 kl. 14:40 |
jeg har for længe siden droppet hifipriser.dk og bruger nu primært pricerunner.dk samt dens søstersites i .de , .uk og .se for lige at tjekke om det nu kan svare sig at handle i DK.
mht. om LG laver gode tv så er det vel en subjektiv sag. Jeg er dog ganske tilfreds med mit nye 47SL9000 som har et fint billede og designmæssigt er noget pænere end Sonys modeller (ihverttilfælde hvis man er til skandinavisk design). |
|
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Sendt: 01-Maj-2010 kl. 15:55 |
oki, takker... pricerunner har jeg vist endda på min android, så det må være det rigtige sted at starte..
@startrek
Hvad har din kommentar med dette emne at gøre? du må da have været i et andet univers, da indlægget blev skrevet? passer vel lidt til dit alias..
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |