|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
haekke ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-April-2006 Status: Offline Point: 15 |
![]() Sendt: 06-September-2007 kl. 18:47 |
|
Hej herinde,
Jeg leder efter en ny high end fladskærm i størrelsen 46-50" og har lige pioneer eller samsung i tankerne, da jeg synes designet er pænest på disse. Men hvilken skal man vælge ? Jeg skal bruge skærmen primært til film og tv og meget lidt computer / intet. Har i eventuelt nogle forslag til hvilke modeller jeg skal kigge på? Prisklasse max 25-30k men ikke nødvendigvis så dyrt. På forhånd tak ![]() |
||
![]() |
||
OveA ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() |
|
Ja mon ikke det Skal være Pioneer eller Panasonic så :)
|
||
Ove Andersen
Alt kan laves Bare der er tid og penge nok... PANASONIC 50"PX70E PANASONIC 42"PV60E (SOLGT) ---42" er alt for lille-- SONY PS3 NICE |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Tja haekke...jeg kan nok ikke pt finde mere high end tv end Pioneer. Feks, 508XD
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
|
Heh haekke , hvis jeg skulle ud og købe et nyt 50" og ville bruge ca 30000 kr , ja så var jeg faret ud og havde købt et PIONEER 508XD , ingen tvivl om det Har du læst denne anmeldelse http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1270&zoneid=1 MVH |
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
MCE Freak ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
|
Du kan også kigge på EISA AWARDS valg for 2007 som er udkommet for et par uger siden. http://www.eisa-awards.eu/2007/view/video Jeg har selv lige købt et Panasonic TH-42PX700E (42"), som også fås i 50". Hvis du kigger på de tidligere års udnævnelser, har panasonic altid været i top. |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12512 |
![]() |
|
Eneste årsag til at Pioneer ikke vinder alt, er at EISA-gutterne foretrækker at sprede priserne lidt ud på forskellige mærker.
Pioneer er det eneste rigtige valg hvis man værdsætter kvalitet, både med hensyn til billedet og konstruktionen af fjernsynet. Hvis der er 30k til rådighed, som er nok til 50", så er der ikke så meget at rafle om. Redigeret af Naiera - 07-September-2007 kl. 07:53 |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Men du fremhæver en Toyota - selvom du selv har købt en BMW¨ Problemet er at det TV du selv har købt blev overgået af Pioneer i årets Eisa Awards, hvorfor dine sammenligninger er forkerte. Det der er utroværdigt, er at Eisa Awards går på en model mens du selv fremhæver en anden. Problemer er at den model som du fremhæver slet ikke vandt - det gjorde tværtimod konkurrenten. Det svarer til at jeg siger at BMW vandt en pris og derfor er god - selvom du er på udkig efter en bil i Suzuki prisklassen. /Lars Redigeret af Lars - 06-September-2007 kl. 23:35 |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9461 |
![]() |
|
Px700 er vel identisk med px70, bortset fra tilhøret(kortlæser m.m). Pana's model opfylder da priskravet til heakke, det gør konkurrentens fuld HD sandsynligvis ikke. Redigeret af lahan - 06-September-2007 kl. 23:49 |
||
![]() |
||
MCE Freak ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
|
Prøv lige at fald ned drenge. Haekke bad blot om nogle forslag. Jeg foreslog ham blot at kigge på EISA og fortalte ham at den HIGH END model jeg havde købt også kunne fås i 50".
|
||
![]() |
||
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
|
Du kan også vælge Pioneer pdp507XD, jeg købte det hos Fleggaard for 21.000,- for 1 måneds tid siden
|
||
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
|
nogen som ved, hvornår LX-508xd'eren kommer på hylderne |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
For at komme i betragtning til en Eisa, committer producenten sig til at lancere modellen senest 31. september i et vist antal af lande. Det er også bekræftet af Pioneer, at de første lander i denne måned - hvor mange, det er dog lidt sværere at sige. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |