recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - High end tv.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHigh end tv.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2007 kl. 15:10
Oprindeligt skrevet af AV Precision AV Precision skrev:

Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

nogen som ved, hvornår LX-508xd'eren

kommer på hylderne  ??

For at komme i betragtning til en Eisa, committer producenten sig til at lancere modellen senest 31. september i et vist antal af lande. Det er også bekræftet af Pioneer, at de første lander i denne måned - hvor mange, det er dog lidt sværere at sige.

ahh oki

jeg vælger et 508xd'r i stedet for, da det måske er lidt overkill med full hd.

Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
haekke Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-April-2006
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2007 kl. 16:18
Tak for de mange forslag. Det har hjulpet meget.. den ser lækker ud den der 508xd men den er ikke full hd? Er det ikke noget jeg kommer til at savne ?
Skulle man hellere vente på LX modellen ( det er vist den med 1080p?, og hvad er forskellen i det hele taget på de 5-7 stykker af 50" jeg kan se på pioneers hjemmeside?

På forhånd tak :D
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2007 kl. 16:50

Hej haekke - nej 508XD er ikke full HD. Tilgengæld har den været test op i mod andre tv der har været været full HD - og vundet over dem!

LX modellen overskrider som jeg kan se det, væsentligt dit budget. Og jeg har det lidt sådan, at full HD nok er en kende overvurderet i forholdet til HD.

De væsentligste forskelle mellem modellerne er analog kontra digital tuner. XD modellerne har digital tunder og ISF kalibreringsmenu. 

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu