|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TR-DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Germany Status: Offline Point: 138 |
![]() Sendt: 25-Maj-2008 kl. 15:56 |
Hvilke High-End digital stream player findes der? Jeg ved at Linn laver nogle. Men hvilke findes der ellers som I har hørt om? |
|
![]() |
|
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
Logitech laver en der hedder transporter: http://www.slimdevices.com/pi_transporter.html Hvis det da er en musikafspiller du er ude efter. Din post var jo en smule kortfattet ;) |
|
![]() |
|
AndersBakRas ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Helios laver to stk.: X3000 og X5000 Jeg har en X3000 og er mega tilfreds. (X5000 er vist for HIFI freaks over mit niveau) Jeg har købt den gennem en kontakt i Sweitz, og kan skaffe den til ca. DKK 2.500,00 leveret i DK.
|
|
Airlive
Helios X3000 Noxon Stremium |
|
![]() |
|
TR-DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Germany Status: Offline Point: 138 |
![]() |
T+A har ellers lige sendt T+A MP 1250 R på markedet til 2.500 EURO (listepris) - har fået en super kritik.
Søgningen går videre ........ |
|
![]() |
|
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
Tyskerne laver Hifidelio Pro-80 og Pro-S der er de europæsiske pendanter til OPUS OLIVE fra US. Her kan man rippe sine cd'er direkte i netværksafspilleren! TR-DK - har du et link til T+A du omtaler? Redigeret af Nicoleif - 28-Maj-2008 kl. 15:51 |
|
![]() |
|
![]() |
Finder du her: http://www.taelektroakustik.de/eng/ta2/r_system/mp1250r.htm |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |