recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HighEnd lydkort?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHighEnd lydkort?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Di Gio Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Marts-2007
Status: Offline
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Emne: HighEnd lydkort?
    Sendt: 09-Marts-2009 kl. 20:09
Hej hej

Jeg er på jagt efter det perfekte lydkort til mit setup. Jeg havde i første omgang købt mig et Auzentech X-FI Prelude kort. men efter en står kamp kunne vi ik få det til at spille optimalt, måske pga det ikke vil kommunikere med mit Gigabyte GA-MA78GM-s2h bunkort(amd). så det er sendt retur.

Så vil jeg høre jer hvad jeg skal vælge, prisen er ligegyldig.

Lydkortet skal "kun" bruges til analog(stereo) og så skal det have en digital udgang til min Pioneer surroundreceivere SC-LX71.

jeg har kigget lidt på de 2 kort her, men jeg kan ikke tage stilling til hvad jeg skal have. somsagt jeg skal bare have det bedste :)

HT Omega CLARO 7.1 Plus + Claro kortet bruge samme chip som det tidligere Auzentech X-Meridian kort, ved det spiller helt fantastisk. kun på den baggrund jeg har overvejet det.

AUDIOTRAK PRODIGY HD2 Har læst en del bruger, at de ret tilfreds med kortet, men det havde jeg også om Prelude.

Være i har et helt tredje kort.
ved at være godt træt af mit onboard lydkort på mit gigabyte bundkort.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu