|
HiMedia 900B tråden |
Besvar ![]() |
Side <12345 10> |
Forfatter | ||
baloo55 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvor har du læst det? Jeg har aldrig set det/bemærket det på min!
|
||
Mvh.
Baloo55 |
||
![]() |
||
tommyhj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 112 |
|
http://www.futeko.com/forum/index.php?mode=thread&id=1438
De snakker lidt frem og tilbage om forskellige settings der virker bedre/dårligere. Så er der nogen der mener der er chippen der har skylden... Jeg har ikke selv boret dybere i det. Måske det er en and?
|
||
![]() |
||
baloo55 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
|
Jeg har lige kort skimtet tråden. Jeg har aldrig bemærket det. Jeg kører over netværk fra pc og gennem Yamaha receiver til Panasonic VT20. Jeg vil prøve at tage de kritiske briller på i aften og se om jeg kan fremprovokere fejlen.
|
||
Mvh.
Baloo55 |
||
![]() |
||
|
Jeg kan ikke frempovokere fejlen fra hverken netværk eller hdd tilsluttet med e-sata.
|
||
Mvh.
Baloo55 |
||
![]() |
||
Springer_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Skive, Denmark Status: Offline Point: 235 |
|
Nu har jeg fået mig en hd900a - dvs uden HDD - hvordan får jeg den til at afspille de film jeg har på min NAS på en let måde?
Jeg kan bladre igennem flere menuer og kommer til sidst frem til NFS shares, som jeg kan tilgå og se film fra. Men det er for besværligt!
|
||
![]() |
||
jeps ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Status: Offline Point: 234 |
|
Er fristet til at droppe min PCH C200 (der kommer sgu aldrig en stabil FW) til sådan en karl (HD900a/b).
Hvor har i købt den henne? Jeg synes ikke lige jeg er faldet over nogen danske forhandlere. Det kan selvfølgelig være min søgning, som ikke har været grundig nok
![]() |
||
![]() |
||
Springer_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Skive, Denmark Status: Offline Point: 235 |
|
Jeg fandt min i Tyskland tror jeg gav 1050 kr incl fragt for en HD900a.
Et godt forum er her: http://www.futeko.com/forum/index.php?mode=index&category=7
|
||
![]() |
||
|
Kan du ikke bare lave en genvej?
|
||
Mvh.
Baloo55 |
||
![]() |
||
|
Jeg købte min her. God og hurtig service http://www.futeko.com/browse.php
|
||
Mvh.
Baloo55 |
||
![]() |
||
|
Har ikke kunne få det til at virke med NFS shares. Men med SMB shares kunne jeg få den til at huske brugernavnet og så oprettede den selv en genvej. Så skal jeg bare lige have den genvej ud på starts skæmen i stedet - og YAMJ eller andet skal virke fra netværksdrev :-)
|
||
![]() |
||
jeps ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Status: Offline Point: 234 |
|
Så købte jeg en 900A.
Jeg har en rimelig kraftig NAS og Gb netværk, så jeg har ikke brug for intern HDD. Så må vi jo se, hvornår den dukker op. Hvad firmware kører i med? Det er da vildt, at der findes alternativ FW. Jeg har en TVIX 6600N og en PCH C200 og til ingen af dem findes alternativ FW. Så det giver da flere måder at "toaste" den på
![]() |
||
![]() |
||
|
Jeg bruger ollyP firmware
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |