|
HiMedia 900B tråden |
Besvar ![]() |
Side <1 78910> |
Forfatter | |
Avenue ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 394 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Får du din med posten i dag og hvor har du købt den henne?
|
|
![]() |
|
Avenue ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 394 |
Nu står der 900b i beskrivelsen men YAMJ kører vel også med 910b?
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Jeg har købt min 910a af forzajuve
Vil tro at YAMJ fungerer med 910 modellerne da de kører på samme firmware som 900 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Nu har jeg lige testet en 10 min tid, virker ikke speielt godt fra min nas, men ingen probs fra min homeserver, så skal vist lige have set på mit netværk
|
|
![]() |
|
Henrik_bj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2012 Status: Offline Point: 132 |
Hackerjac - Det lyder da ret mystisk.. :/ Men håber du vender tilbage når du har fået testet mere og kigget nærmere på netværket :)
|
|
LG E8 55” OLED
|
|
![]() |
|
Nu har jeg så brugt en del tid mere på den og prøvet lidt af hvert, kan ikke få 3D BD iso fra nas til at køre flydende og det er kun et par animeret 3D film på min homeserver der kører perfekt, resten derpå kan heller ikke streames i flydende form
Jeg er langt fra imponeret af afspilleren, jeg vil sågar sige at jeg syndtes det er noget forbasket lort, og hvorfor de har proppet Android 2.2 på den er mig en gåde, det lort kan alligevel ikke bruges til noget fornuftigt, jeg kan heller ikke afspille en 3D BD skive fre extern bd drev koblet på USB 2/3, det kører heller ikke flydende, prøvede så at koble drevet direkte på sata porten på siden, men det understøtter den så heller ikke Jeg er ved den konklution at iden er god nok, men måske vi mangler et firma der ved hvad de har med at gøre, jeg syndtes ihvertfald mine penge er spildte |
|
![]() |
|
Springer_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Skive, Denmark Status: Offline Point: 235 |
Og jeg har lige set John Carter i 3D, uden problemer.
Jeg har læst andre steder at den ikke understøtter afspilning af 3D fra en Bluray afspiller, men for mit vedkommende spiller det ingen rolle, - jeg har alle mine film på min NAS. Måske skulle du prøve at smide en full 3D RIP på en ekstern HDD, og se hvordan den reagerer? Jeg bruger en firmware der er tilpasset, - Henrik jeg kan se at du har oprettet dig som bruger på http://www.futeko.com, hvor der også skrives en del om andre firmwares. Hackerjac - jeg vil give dig ret i at Android på maskien er spild af tid og udviklings omkostninger, men IMO er boksen fornuftig (til pengene) og afspiller alt hvad jeg smider efter den. - Der er nogle ting der kunne være bedre, men for 1000 kr får man altså ikke alt, men en afspiller der kan spille 3D film (bluray rip)
|
|
![]() |
|
Springer: Kan se du har en 900, den har også gbit lan hvor 910 kun har 100 mbit og det er altså ikke nok til streaming af full Blu-ray 3D isoer
|
|
![]() |
|
Hackerjac:
De 3d film du ikke kan afspille - er det film du har rippet over fra din egen 3d bluray film eller er den downloadet fra nettet som bluray 3d.iso?
|
|
![]() |
|
Avenue: De fleste af de film jeg har prøvet er nogle jeg selv har rippet med Anydvd, men vil da også være så ærlig at sige at jeg har downloaded et par stykker, men det gør ingen forskel
Springer: Vi kan odt blive enig om at man ikke kan alt for 1000 Kr, men man kommer med en ny version af en afspiller hvor man har valgt at updaterer usb 2 delen og samtiddig nedgraderer netkortet, hvor er logikken lige i det når vi taler om netstreaming Om den kan kører 3D Blu-ray isoer fra en usb hdd har jeg endnu ikke prøvet med det siger forzajuve den kan men det er ikke derfor jeg købte den, for så vil jeg sq heller have brugt en tusse mere og opdateret mit mediacenter |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6500 |
jeg har kun prøvet via usb 3.0 og der kørte det flydende med full 3d bluray.... synes også det virker mærkeligt at nedgradere noget når der kommer en ny version af det... det er lidt at gå den forkerte vej, men mon ikke det er billigere det andet, for den nye model er jo også en smule billigere end den gamle....
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Ja, det gør jo beslutningen endnu mere besværlig om man skal smide 1200 kr. efter en 910b eller 900b. Hvad skriver de på udenlandske forums ang. de to afspillere og rippede bluray_3d.iso?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 78910> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |