|
Hiper IPV6 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Airscrews ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-September-2017 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Juli-2020 kl. 11:32 |
Jeg har brugt Hiper siden de startede og har altid haft en stabil forbindelse. Jeg brugte deres egen router i starten og skiftede derefter til Ubiquity USG og nu UDM. Jeg kan se at mine Ubiquity routere ikke finder IPV6 settings automatisk og jeg kan ikke finde nogen oplysninger om dem nogen steder.
Mine spørgsmål er, vil det overhovedt gøre nogen forskel på oplevelsen at det ikke er aktiveret og er der nogen der ved hvor at jeg finder oplysning om settings. vh. Airscrews
Redigeret af Airscrews - 07-Juli-2020 kl. 11:44 |
|
![]() |
|
LofterPalle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2020 Status: Offline Point: 399 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er du skiftet til UDM Dream machine pro?
|
|
![]() |
|
LofterPalle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2020 Status: Offline Point: 399 |
Uden jeg ved det tror jeg du skal kigge på hvor tit den skifter IP adresse? Hiper kan vist vælges som statisk mod en merpris. |
|
![]() |
|
Airscrews ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-September-2017 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 17 |
Ja, jeg har skiftet til UDM pro
|
|
![]() |
|
ildocteur ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-September-2005 Status: Offline Point: 217 |
![]() |
|
Tak for det, jeg prøver det senere.
|
|
![]() |
|
jeg har faktisk haft nøjagtigt de samme settings aktiveret over en tid uden held. I aftes virkede det, men her til morgen fejler det igen. Jeg vil downloade loggen og sende den til Ubiquiti.
|
|
![]() |
|
Interessant. Skriv hvad der svar er på den. |
|
![]() |
|
Det virker nu efter at have brugt guiden. Der er som ventet ingen mærkbar forskel i brugeroplevelsen.
Tak for input!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |