|
hiper udstyr og hastighed? |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | |
Naim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2004 Status: Offline Point: 425 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den router de leverer til net gennem kabel tv har den kun to netværksporte?Det er jo ikke særlig meget og så skal man ud og købe en ekstra.
|
|
Naim Nova
Dynaudio Heritage Special ZEN MK.II STD http://www.uwsonline.com/index.php |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Så kom der hul igennem for mig. Desværre har dem der har bygget huset valgt at trække CAT5E kabler, så jeg kan ikke udnytte forbindelsen til fulde, men jeg klarer mig nu nok:
![]() |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Naim, du skal bare have dig en switch. Du behøver ikke en ekstra router. En 1Gbit switch koster ikke meget mere end 200kr for en anstændig model.
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Det er da bedre en Altibox,der er kun en ledig port til netværk. Og 3 porte til deres tv. Mvh. |
|
![]() |
|
affer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
det er selvfølgelig meget individuelt hvor mange lan stik man har brug for, men jeg tror det bliver mere almindeligt at man har brug for mere end 1, så kommer 4 jo hurtigt til kort også... alt er altså bare bedre med kabel i. Så jeg synes det er helt fint med kun 1, eller 2... jeg sætter alligevel mit eget udstyr på i forlængelse.< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/1f4b7b36//helpers/preHelper.js">
|
|
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Hej.
Synes det er lidt tumpet at man skal bruge Switch,først ved routern og så ved Tv / Radio. Vil helst køre det hele via kabel. Mvh. |
|
![]() |
|
affer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
i hipers router er der usb stik, de er dog ikke til noget lige pt, men de levere strøm, så jeg bruger en af dem til at forsyne en 5 ports switch, som sender netværket rundt i resten af huset.. jeg er glad for at ha switch ved router, og igen ved tv, men jeg har også uforholdsvis meget udstyr der skal bruge netværk. men igen, det er jo super meget individuelt.< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/1f4b7b36//helpers/preHelper.js">
|
|
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
|
![]() |
|
Naim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2004 Status: Offline Point: 425 |
Jeg kan så ikke i øjeblikket få Hiper i Århus gennem kabeltv.De har fortalt mig,at de forhandler med Yousee om dette.
|
|
Naim Nova
Dynaudio Heritage Special ZEN MK.II STD http://www.uwsonline.com/index.php |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
Har læst - et eller andet sted - at de tidligst åbner op for coax 18/4
|
|
![]() |
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1570 |
Redigeret af quarkir - 08-April-2016 kl. 18:02 |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Har overvejet at bestille fiber hos dem, nogen der kan fortælle hvordan de skyder kabler ind huset?
Har nemlig ikke fiber ind til huset p.t. |
|
![]() |
|
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
Hvilken switch har du? Det skal selvfølgelig være en der kører på 5 V for at den kan forsynes fra en USB-port.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |