|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Så den i HI-FI klubben idag i Lyngby,pænt tv-men til en pris på 26k,ville jeg KLART selv vælge Pioneer 436 xde hos T.C til under 27k.
![]() |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Fandt lige et godt review af skærmen på engelsk: Testen giver også en god forklaring på det, der har været debateret vedrørende ALIS-panelet og de 1080i (ægte eller ej). http://www.trustedreviews.com/article.aspx?art=2912
Redigeret af Langemor84 - 09-Juli-2006 kl. 13:08 |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Jeg har selv købt tv'et hos multidiscount til cirka 18000,- inkl fragt.
http://www.multidiscount.com/md_en/md_produit_tv.asp?ident=1 903&pays=dk Det tog 4 uger for før den kom, men de tager mod kreditkort så der er egentlig ikke noget at bekymre sig over. |
|
![]() |
|
![]() |
Lige for at præcisere: jeg købte min for et års tid siden til 18000 men den kan nu fåes til 14000,- hos multidiscount.com stadig inkl. fragt - skidebilligt synes jeg! |
|
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
>Pawnaldo Skærmen var da slet ikke på markedet for et års tid siden?? Er du sikker på det er 42PD9700 du har? Jeg kan ikke finde det på Multidiscount´s hjemmeside....??? |
|
![]() |
|
![]() |
Argh, du har fuldstændig ret - det er mig som er et fjols, jeg har den gamle model - havde bildt mig selv ind at denne tråd handlede om 42PD7200... ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |