|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Mhuus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 19-April-2007 kl. 11:42 |
|
Hej, har fået tilbudt ovenstående fra nyt til en pris på 9.999,- er dette et godt køb eller ??
Mvh. Michael |
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
|
Det er et fint tv... en god pris...
|
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Hej! Ja-umiddelbart.Det er et rigigt godt tv,med en lyd blandt markedets bedste-samt billedkvalitet tæt på Pioneer. lrev |
||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
||
![]() |
||
2jur ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
|
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
hh01s34 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
Mega God pris jeg har også en 2 måneder gammelt tilsalg for 14.500
|
||
PD RULES
|
||
![]() |
||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
|
Hej Irev Nu må du ikke blive sur men er det ikke samme tv som du nedgjorde for 1 år siden i denne tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13909& PN=1&TPN=500 Ret mig hvis jeg tager fejl. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Citat fra dengang: "Og-JO,det var måske en kende overdrevet-men jeg mener BESTEMT at Pana er klart bedre,og det bedømt ud fra hvad mine øjne ser,og ikke andet.Tek.spec. er jeg ravende ligeglad med-de kan ikke bruges til noget som helst efter min mening. Hej! Hvorfor skulle jeg blive sur??.....bare fordi at du "tager mig lige på såret" Hvis du sys at det er sjovt at sidde og finde disse gamle udtalelser frem,så værsgo Som du ser,skrev jeg også dengang i et indlæg,at det første indlæg nok var en smule overdrevet......det fremmer ofte forståelsen-kender du det? Og......som Hr Krag engang så smukt sagde:Man har et standpunkt til man tager et nyt Men ikke desto mindre:Spørger du mig idag,så er svaret stadig at jeg KLART foretrækker Pana frem for Hitachi. p.s...den sidste bemærkning..den med "en billedkvaalitet tæt på Pioneer"var nok "lige at stramme den"-har faktisk aldrig været imponeret af andet end lyden i den. lrev
Redigeret af lrev på jobbet - 06-Juli-2007 kl. 07:26 |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |