|
HiViLux Tab-tension men hvilken model? |
Besvar |
Forfatter | |
Jonezi
Junior bruger Oprettet: 24-September-2008 Status: Offline Point: 28 |
Emne: HiViLux Tab-tension men hvilken model? Sendt: 05-Juni-2011 kl. 13:48 |
Jeg har længe kigget på HiViLux'es tab-tension lærreder, og er meget fristet af prisen.
Jeg er dog i tvivl om det kan betale sig at tage deres lidt dyrre TZ serie frem for de andre?
Nogen der har erfaringer med ovenstående produkter, eller som har hørt noget om disse?
Mvh. Jonas UPDATE! Lige en lille video http://www.youtube.com/watch?v=-5UKfdBAv50
Redigeret af Jonezi - 23-Juni-2011 kl. 11:49 |
|
SLETTET_20120103
-- Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
Sendt: 05-Juni-2011 kl. 14:25 |
Brug søgefunktionen - det har været oppe og vende før.
|
|
Jonezi
Sendt: 05-Juni-2011 kl. 15:23 |
Dog ikke liget det svar jeg søger jo !? har skam kigget det hele igennem :)
|
|
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Sendt: 05-Juni-2011 kl. 17:06 |
det er FULDSTÆNDIG sammen lærrede og tab system fra den billigste til den dyreste, du får et lidt anderledes beslag design (lettere montering) pænere (eller anderledes) kassette, og muligheden for at lærred kan tilsluttes projektor med en TRIGGER på alt over den mindste.
jeg har den billigste TAB tension model, en mate har den dyreste, han fortryder hver dag han ofrede de ekstra penge, på nær et lækkert aluminiums ophængs beslag.
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6238 |
Sendt: 05-Juni-2011 kl. 18:06 |
Ramusdc: Hvordan er kvaliteten?
Havde du et andet lærred før, og er der i så fald forskel i gengivelsen?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
s0ad
Super bruger Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 490 |
Sendt: 05-Juni-2011 kl. 18:24 |
Sælger hivilux grå lærreder?
|
|
Jonezi
Sendt: 06-Juni-2011 kl. 15:59 |
Er der nogen der kende kvaliteten af deres ophæng til projektere?
Her tænker jeg på dette vægophæng: http://www.hivilux.de/shop/product_info.php?info=p198_HiViLux-Wandhalterung-PR-3-fuer-Beamer.html
|
|
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Sendt: 06-Juni-2011 kl. 17:29 |
Jeg har ikke haft andet lærred, jeg lånte store prøver fra mit gamle firma da jeg købte, så sammelignede jeg mit indkøbte Hivilux med dette, det var prøver fra Lissau og Stewart og STORE prøver... synes ikke forskellen var der, når det var disse mærkers standart lærreder, altså Gain 1.0 og deres indgangsmodeller.
Det skal dog siges, jeg er imponeret over de folk der får et GRÅT lærred til at stå godt, når de først har fået kalibreret projektoren til at levere farve på det, det fungere bedre end hvidt. men Hivilux har vist ikke gråt kontrast lærred.
Ellers fungere det godt, kører godt, og det var min eneste mulighed for at få Tab Tension, og vil 100x hellere have det her i Tab, end et MEGA dyrt mærke lærred som ikke var TAB tension.
|
|
Jonezi
Sendt: 21-Juni-2011 kl. 22:04 |
Lige en lille video http://www.youtube.com/watch?v=-5UKfdBAv50
Redigeret af Jonezi - 22-Juni-2011 kl. 21:45 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |