SJ skrev:
Jeg kan godt forstå, at du føler, det er irriterende med pixelfejl på en hel ny skærm, men tro mig når jeg siger, at chancen for at få en pixelfejlfri skærm er mindre end at få en med pixelfejl.
4 ud af de 5 skærme jeg ialt har haft hjemme, har haft op til flere pixelfejl fra start af og jeg nægter altså at tro på, at det bare er mig, som har været så uheldig.
Endvidere bør vi som købere også tænke på forhandlerne af skærmene. Der er ingen grund til at gøre deres liv mere besværligt ved at gøre brug af de 14 dages fortrydelsesret, hver gang man modtager en fladskærm med pixelfejl.
|
Hvis butikkerne tilbyder returretten så er det din ret at benytte dig af den, hvis du gider. Hvis jeg opdagede pixelfejl på min PV60'er og jeg stadig kunne bytte den uden videre, så ville jeg selvfølgelig det!
Du har været VILDT uheldig, men at gå fra dét og så til at anbefale folk at beholde skærme med pixelfejl, det synes jeg ikke er specielt fedt. Selvfølgelig skal man forsøge at få en skærm der fra starten er fejlfri. Og det skal man gøre om den så koster 12 eller 28k.