recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Høj fejlprocent på Pioneer 507XD ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHøj fejlprocent på Pioneer 507XD ?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 2149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2006 kl. 11:22

*

Redigeret af musicus - 04-December-2006 kl. 11:32
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500

Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800

2x DVDO Edge
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2006 kl. 12:48
Oprindeligt skrevet af SJ SJ skrev:

Jeg kan godt forstå, at du føler, det er irriterende med pixelfejl på en hel ny skærm, men tro mig når jeg siger, at chancen for at få en pixelfejlfri skærm er mindre end at få en med pixelfejl.

4 ud af de 5 skærme jeg ialt har haft hjemme, har haft op til flere pixelfejl fra start af og jeg nægter altså at tro på, at det bare er mig, som har været så uheldig.

Endvidere bør vi som købere også tænke på forhandlerne af skærmene. Der er ingen grund til at gøre deres liv mere besværligt ved at gøre brug af de 14 dages fortrydelsesret, hver gang man modtager en fladskærm med pixelfejl.

Hvis butikkerne tilbyder returretten så er det din ret at benytte dig af den, hvis du gider. Hvis jeg opdagede pixelfejl på min PV60'er og jeg stadig kunne bytte den uden videre, så ville jeg selvfølgelig det!

Du har været VILDT uheldig, men at gå fra dét og så til at anbefale folk at beholde skærme med pixelfejl, det synes jeg ikke er specielt fedt. Selvfølgelig skal man forsøge at få en skærm der fra starten er fejlfri. Og det skal man gøre om den så koster 12 eller 28k.
Til top
SJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juli-2005
Point: 609
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2006 kl. 14:35
Jeg må være vildt uheldig, for jeg har lige opdaget, at kassedamen i den lokale Netto har snydt mig for 100 kr.  

Redigeret af SJ - 04-December-2006 kl. 14:39
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu