|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jannickt ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 07-Februar-2009 kl. 18:59 |
Hej Folkens, lidt spørgsmål jeg håber i kan være behjælpelige med ! Er i gang med at trække antenne kabel til alle rum i min bolig, og har i den forbindelse tænkt på at købe en König RF tv modulator, Er det et godt valg ? Skal have distribueret mit sat signal videre. Trækker i den forbindelse også 2 CAT5E kabler ud sammen med antennen så man kan smide hdmi extender på når det bliver aktuelt med HD signal til de pågældende tv http://www.av-cables.dk/billede_kabler/hdmi_kabel/hdmi_exten der/lindy_high_end_hdmi_cat5e_6e_extender_switch_2972_da.htm l Jeg vil lave et "kontrol rum" hvor min sat box, internet kryds, samt tv modulator skal står, og vil i den forbindelse høre om der er stor forskel på signalets kvalitet afhængigt af om man kører fra 4 op til 7mm coax 75ohm, og hvad skal jeg bruge ud over tv modulatoren samt Ir extender(coax kablerne skal jo samles på en eller anden måde nede ved modulatoren)Er det nødvendigt med en antenne forstærker, og hvad skal man se på for at afgøre kvaliteten af et coax kabel ! er det lederen i midten der er vigtig eller er det skærmen eller er det dem begge ? Mvh Jannick |
|
Sanyo Z2
Yamaha RX-V650 B&W DM603 CC-S2 :( panasonic TX-29AD3F :( |
|
![]() |
|
Johansen01 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
Umiddelbart er der ikke den store forskel mellem 4 og 7 mm, men hvis du er ved at trække det rundt til stikdåser i de forskellige rum, ville jeg nok vælge noget installationskabel
|
|
Med Venlig Hilsen
Johansen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |