|
hjemme gjort radio antenne |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ingeman ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2018 Sted: hjørring Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Februar-2018 kl. 18:10 |
Hej derude, har en radio DAB + og fm med antenne stik bagpå, det er skruegevind. spørgsmål er så,da jeg ingen steder har at koble på,da der ingen stik er i lejlighed, kan jeg lave noget der dur selv,og hvordan. håber der er nogen der har et bud, og gerne udskåret i pap
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På mine DAB radioer er der et skruestik. ( f connetor )og der sider en helt alm teleskop antenne so virker til DAB og fm
Der findes flere løsninger. Bor du tæt på en sender er kravet måske ikke så stort. Bor du længere fra en DAB sender og måske i noget beton byggeri stilles der større krav til antenne |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5330 |
lavede jeg link til (nederst på siden) gør-det-selv opskrift: Der skal monteres F-connector til at skrue på DAB radio Ved ikke om det er pap nok for dig? ![]() EDIT: Link til hvordan den kan se ud: Redigeret af JørgenT - 04-Februar-2018 kl. 20:09 |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
ingeman ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2018 Sted: hjørring Status: Offline Point: 3 |
He he ,tak ,var ikke klar over man kunne få stang antenne med F connector. Så må jeg finde en str. Der passer derpå.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |