|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bjerrehuus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 327 |
![]() Sendt: 19-April-2007 kl. 14:30 |
Efter lang ventetid, med leveringsproblemer og påske, modtog jeg i dag, mit første fladskærms-tv Inden jeg skulle afsted på arbejde, når jeg kun at stille det op, tilslutte ledninger og kaste en DVD i(gæt en film, hehe). Jeg nåede dog at tage et enkelt billede med min mobiltelefon. Jeg tager nogle bedre billeder i aften, med mit digital kamera og smider dem op - Samt når jeg får nyt hifimøbel og kastet tv'et op på væggen.. Jeg kan tilføje, at udstyret ved siden af, er: B&W DM601 S3 højttaler - Overvejer en sub til at give dybde fx fra Dali Noname DVD afspiller - har en Samsung DVD HR735 i sigte. |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Hold dig til B&W....også når du skal vælge sub. lrev |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
Bjerrehuus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 327 |
![]() |
Hmm oki. Har du selv kørt med B&W sub? Input på området er MEGET velkomment da jeg er rimelig grøn på det.. |
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Hej Bjerrehuus. Jeg har en B&W ASW600, køre rigtig godt. http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Hoejttaler/Aktiv_sub woofer/B-W_ASW600_subwoofer_Sort.htm m.v.h. |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej Nej-har ikke selv kørt med en B&W SUB,men har lyttet til mange-og været tæt på at købe en flere gange.Studsede bare over den du linkede til(Dali)-den er bestemt ikke imponerende-måske lige bortset fra dens fysiske størrelse,og det "imponerende" grimme design!! Mit eget valg faldt på en XTZ-da jeg er overbevist at det er langt det bedste produkt TIL PRISEN. Når jeg skal lytte til "hi-fi"-bruger jeg dog et anlæg med nogle rigtig,rigtig gode stander højttalere-og INGEN sub. Bruger selv denne som "tv sub":
http://www.xtz.se/produkter/99w1016.html lrev
|
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
Hej Bjerrehuus! Gæt en film siger du??!! He he, det er jo en umulig opgave..!! Selv om jeg har set næsten alt, kan jeg ikke fenkende det der øje..!! Jeg så Dali Concept 1 i HFK og den er da meget pæn i sort!! Hvordan den lyder ved jeg ikke! Har selv skiftet suround-systemet ud med Hi-Fi, da underboen mente at det "rumlede" temmeligt højt.. Stereo er sq også fint for mig..! Tillykke med dit nye TV! Mvh Peter |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
![]() |
Somelle: Jeg synes at prisen er lige i kanten, og den virker umiddelbart som lidt overkill i mit system.. lrev: Hey, tak for tippet. Hvor har du købt den sub henne? Pede8k: TAK :o) - Det er "Gangs of New York" :):) |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Købte den her-det eneste sted den sælges(det er deres eget produkt) http://www.fyndborsen.se/ecommerce/?sida=kategori.php?main!f ilter!ID=132 lrev |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
![]() |
Så er der nye billeder, taget med et lidt mere anstændigt kamera, samt med klatmaleri på væggen osv That's it for now, hehe |
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
He he, Bjerrehuus, det var dog de mest besværlige billeder jeg endnu er stødt på her på recordere.dk Har du ikke mulighed for at uploade her til istedet?? Redigeret af Pede8000 - 29-April-2007 kl. 00:02 |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
Ja jeg gav også op inden jeg fik noget at se.
![]() www.imageshack.us er ganske godt til formålet. Mvh Michael |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |