|
Hjemmebio - en ny start |
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Forfatter | ||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Jeg har af uransaglige årsager aldrig været forbi din biotråd, men jeg må sige at det er guf for viderekommende. I mine ører et godt sammesat lyd setup.
Selv ville jeg nu nok have stillet mine ELAC fronter på standere, for du kan få noget mere lyd ud af dine højtalere på den måde. Og Prontoen kan jeg kun anbefale. Den er dyr, men den er er dejlig, men okay, der er mange der også er tilfreds med deres Harmony
![]() Jeg har nu hørt ret mange receivere, og jeg har til min lydsmag aldrig hørt en, som matcher en Integra i forhold til pris m.v. ![]() Redigeret af Hother - 13-April-2012 kl. 22:46 |
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
![]() |
||||
Mr. Duck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2011 Status: Offline Point: 208 |
|||
Hej Henrik
Ser spændende ud med dit grej - er sikker på at det gør det super. Og kan godt forstå at du ikke gider gøre mere ud af det pt. Jeg besluttede mig for at købe den Velodyne SPL-1200 Ultra som jeg fandt som demomodel til en god pris. Du har ret den 1200 Ultra spiller fast, præcist og kan nemt ryste sofa osv. Er lige den rette sub for mig. Blev for få dage siden far til en lille ny, men har bestemt ikke glemt dig hvad ang. besøg. Men måske du skulle tage din Integra med så vi kan teste den på mit grej.... ![]() |
||||
![]() |
||||
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
|||
Hehe, ja det ligner jo lidt noget du kender ![]() Mht standere så har jeg overvejet det, men det bliver ikke aktuelt før jeg er flyttet og så tror jeg hellere jeg vil bruge de penge på at opgradere til FS247, men nu må vi se, det er et meget langsommeligt projekt det her, så der er masser af tid til overvejelse ![]() Ja prontoen er hundedyr, men lækker, er den til at programmere for almindelige mennesker? Eller skal man overlade det til forhandleren? |
||||
![]() |
||||
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
|||
Hej Anders Ja den er potent nok sådan en sag ![]() Tillykke med den lille ny, så endte det med hun gik noget over tid kan jeg forstå. Det kunne faktisk være rigtigt fedt at prøve min Integra på dit Dali setup, det tror jeg ville være en fornøjelse! Jeg er helt frisk på det, der er bare et problem. Jeg har lånt min bil til kæresten i Jylland da hendes egen er brudt sammen, så jeg har ikke nogen bil de næste par måneder...aner faktisk ikke hvor længe der går, så hvis vi skal teste det så bliver du nødt til at komme forbi og hente os (mig og Integra) når det skal være?? Hvad siger du til det? |
||||
![]() |
||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|||
![]() Edit: Husk lige, hvis du vil slæbe din Integra med til test hos andre, at Integra´en vejer små 24 kg ![]() Redigeret af Hother - 14-April-2012 kl. 10:31 |
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
![]() |
||||
Mr. Duck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2011 Status: Offline Point: 208 |
|||
Tak skal du have Henrik :)
Jeg kommer gerne forbi meeeen vi må nok vente lidt tid til der bliver et hul hvor den lille og konen ikke er hjemme. Er også ved at lokke min bror til at tage han Cinenova Grand 5 med... Den vejer +60 kg. så kræver lidt "planlægning", at få sat fuld power mine Helicon hvis du forstår ;) Så lidt fra The Pacific i går og det var som om jeg lå lige midt i det hele. Fantastisk lyd selv om det jo er en billig bluray afspiller jeg har... Overvejer stadig en Oppo bdp-93. Hov måske vi også skulle tage din Oppo med? ![]() |
||||
![]() |
||||
|||
![]() ![]() Redigeret af Hother - 14-April-2012 kl. 11:44 |
||||
|
||||
![]() |
||||
|||
Jeg gad godt høre den Cinenova Grande også, har læst den skulle være super fed. Så hvis det kunne blive sådan en hel omgang hvor vi også kunne prøve at spænde Cinenovaen efter Integraen så ville det jo bare være endnu mere spændende
![]() Du siger bare til når der er tid i skemaet, så ser vi om ikke vi kan få passet det ind. Glæder mig i øvrigt også til at se den epson "in action"
![]() |
||||
![]() |
||||
|||
Jeg bor også på Amager, så det lyder som en rigtig god ide. Det syntes jeg vi skal finde ud af når du har fået dit nye TV
![]() Jeg skal i øvrigt til demoaften på mandag ude i Rødovre Panasonic Center og se de nye modeller, det skal nok blive spændende!
|
||||
![]() |
||||
|||
![]() |
||||
|
||||
![]() |
||||
|||
Idag er en dejlig dag. Jeg har lige bestået køreprøven til bus i formiddags og her for et kvarter siden fik jeg leveret denne frækkert:
1 stk. Velodyne SPL 1200 Ultra ![]() Og for at gøre dagen helt perfekt så er der jo fremvisning af de nye Panasonic TV i aften i Rødovre, så bliver det vist ikke meget bedre hva? |
||||
![]() |
||||
|||
Jamen stort tillykke med begge dele
![]() ![]() |
||||
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |