recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjemmebio - en ny start
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjemmebio - en ny start

Besvar Besvar Side  <12345 9>
Forfatter
Besked
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 14:41
Tak, jeg sidder her og stor-smiler
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 15:02
Oprindeligt skrevet af Schulz Schulz skrev:

Lyder godt. Og vi ses vel i aften. Du kigger bare efter en stor gammel idiot, med alt for langt lyst hår, der drøner forvirret rundt med et Canon kameraLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 16:06
Tillykke med det hele ! Men hun har jo også fødselsdag ,hende damen med den luftige hat !Smile
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 16:13
tillykke tillykke, misundelse er en grim tingWink
Jeg vil høre om du har gjort nogen videre tanker omkring afkobling fra dit trægulv? Smile
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 16:27
Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:

tillykke tillykke, misundelse er en grim tingWink
Jeg vil høre om du har gjort nogen videre tanker omkring afkobling fra dit trægulv? Smile

Jeg har en granit flise på 40-50 kg som jeg havde tænkt mig at lægge under i første omgang. Den står jo på nogen gummifødder. Ellers vil jeg måske prøve med nogen spikes mellem flise og sub.

Men det bliver generelt svært at få den tunet ind her. Lokalet er kvadratisk, dog med åbene døre til gang og køkken og bare vægge og trægulv, det skal nok blive en god kamp LOL
Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 16:30
Oprindeligt skrevet af len61 len61 skrev:

Tillykke med det hele ! Men hun har jo også fødselsdag ,hende damen med den luftige hat !Smile

Tak, ja så er det sku 12 år siden jeg stod med den store fane på Amalienborg slotsplads foran X-antal tusinde mennesker og havde vagtskifte... som tiden går Smile
Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 16:31
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Lyder godt. Og vi ses vel i aften. Du kigger bare efter en stor gammel idiot, med alt for langt lyst hår, der drøner forvirret rundt med et Canon kameraLOL

Hehe, ja vi ses, jeg ser om ikke jeg kan spotte dig LOL
Til top
Mr. Duck Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Maj-2011
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 22:33
Tillykke med din 1200 ultra! Så gik alt jo efter planen alligevel - fedt! :)
Er det nu hvor vi også tager din sub med så vi kan lege med det i kælderen.. med 2 stk. 1200 ultra + integra + cinenova grand (brormand er ikke helt mør endnu) osv...?

Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 22:47
Oprindeligt skrevet af Mr. Duck Mr. Duck skrev:

Tillykke med din 1200 ultra! Så gik alt jo efter planen alligevel - fedt! :)
Er det nu hvor vi også tager din sub med så vi kan lege med det i kælderen.. med 2 stk. 1200 ultra + integra + cinenova grand (brormand er ikke helt mør endnu) osv...?

Tjaa, jeg fristes sku til at sige hvorfor ik Smile

Hvis ikke han bliver mør med den Cinenova, så klarer vi os bare uden. Jeg er i hvert fald frisk på noget nørderi hehe
Til top
Christian76 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-August-2009
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian76 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 12:15
Tillykke Schulz.

Så fik du den endelig. Du skal osse være velkommen til at høre mit setup hvis du har lyst.
Det er fs 247, sms1 og 2 stk velodyne 800, Oppo etc etc. og 64" samsung 3D satan. Osse pro kalibreret fra Christian.

Jeg har lovet snart at tage billeder og smide dem op, Da alt er bygget ind i en murstensvæg i stuen ;)

Mvh Christian Gottschalk Mikkelsen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 12:21

Oprindeligt skrevet af len61 len61 skrev:

Tak, ja så er det sku 12 år siden jeg stod med den store fane på Amalienborg slotsplads foran X-antal tusinde mennesker og havde vagtskifte... som tiden går Smile
Og den har jeg også været på - for 40 år sidenLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 14:58
Oprindeligt skrevet af Christian76 Christian76 skrev:

Tillykke Schulz.

Så fik du den endelig. Du skal osse være velkommen til at høre mit setup hvis du har lyst.
Det er fs 247, sms1 og 2 stk velodyne 800, Oppo etc etc. og 64" samsung 3D satan. Osse pro kalibreret fra Christian.

Jeg har lovet snart at tage billeder og smide dem op, Da alt er bygget ind i en murstensvæg i stuen ;)

Mvh Christian Gottschalk Mikkelsen

Hva' faaen Christian, er du også med her på forum Wink

Jamen vi har jo talt lidt om det før, så det kan da godt vi vi skal se om vi kan finde ud af noget på et tidspunkt.  Glæder mig til at se lidt billeder af dit setup Smile
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 9>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu