Jeg bor i en lille 2 værelses lejlighed på 46m2, så min "tv stue" er også mit soveværelse.
Fra tv stuen har der været en dør ind til mit kontor/værksted/spisestue/bibliotek, den har jeg så blændet, og bygget en reol i nichen. På bagsiden af nichen, i tv stuen, har jeg så hængt en samsung 40m86 op, og skåret et lille hul til en Samsung AV-R720 receiver.

Receiver møblet er Glacier white corian, med luftindtag i bunden, og 30mm luft over receiveren.
Bruger Harman-Kardon HKTS 11 5.1 højtalere.
Reolen på bagsiden:

Og når man åbner:

Nem adgang til alle stik og kabelrod, grunden til at der er så mange ledninger er at der ligger en håndfuld kabler til at slutte den bærbare direkte til fjernsyn og receiver.
Luftrillerne på bagsiden af det lille møbel er bredere, så de kan fungere som lednings holdere, så de ikke kommer på afveje og sidder i vejen for lågerne
Der er 240cm2 luftindtag under lågerne, og ca 200 i greb plus at der er luft omkring receiveren. Dette fungerede da jeg byggede det i vinters, men i sommervarmen, skal lågerne stå åbne når playstationen bliver hårdt belastet.
Sub:

Subwooferen var lidt stor og klodset til det lille rum, så jeg fræste en corianplade der passer til toppen, så kan den være et lille bord, når man sidder på vasketøjskurv/slagbænken (der mangler stadig en pude, den slag overstiger mine evner)

Mini bord til kaffekop og fjernbetjeninger/controllere corianplade med cirkulært fingergreb for nemt at kunne flytte rundt på bordet, stellet er "røget eg".
Overblik med gaming stol:
Som man nok kan se er der lidt for mange fjernbetjeninger, så et af de
næste projekter, er nok en multi betjening, men det må blive næste
vinter.
Klaus
Redigeret af John Difool - 14-Juni-2008 kl. 09:42