|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
Ellers er der det her Lydkort passer lige ind i express54 hvor din remotecontrol er http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=385911&am p;searchArea=&Soegeord=
|
|
![]() |
|
arcona ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Har selv lige købt et hjemmebio system fra LG med blu-ray.
![]() gav 8000 inkl forsendelse fra PRC data. sidste års model uden bluray vandt EISA awarden, så jeg valgte denne. Og jeg er glad for at jeg valgte det, det er godt til både film og musik (i modsætning til Samsung) Pas på du ikke vælter væggen ind til naboen, det spiller højt ![]() Hjemmesiden Det er samtidig flot, og fylder ikke ret meget.... ![]() Der er dog kun 2 høje speakers, men du kan se hvor flot det er Redigeret af arcona - 02-Juni-2009 kl. 23:40 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |