|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rasmus35 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2009 Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 02-Juni-2009 kl. 20:01 |
Hey.. er på udkig efter et lydanlæg som skal kunne bruges sammen/passe med en: Samsung 46in LED TV: http://www.samsung.com/se/consumer/detail/detail.do?group=tv homeentertainment&type=tvhomeentertainment&subtype=l ed_tv&model_cd=UE46B7070WWXXE Jeg har iøjeblikket en bærbar DELL xps 1330, som jeg bruger som mediecenter.. jeg skal derfor bruge et lydanlæg som ville se godt ud sammen med tvet, men også have nok hdmi indgange så fjernsyn, bærbar osv kan tilsluttes... det må gerne være et anlæg som denne fra samsung, bare med bluray.. HELP ME helst noget som ikke fylder for meget og ser godt ud og lyder godt... hahaha, det lød vist ikke så nemt at finde.. :-) Pris er underordnet... :-) mvh Deperat hjemmebio bruger.. :-) |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Du behøver da ikke oprette 2 af de samme tråde:) Glem Panasonic. Ja den spiller godt, men designmæssigt passer den ikke til dit Tv, og designet er vel hvad man kan forvente af Panasonic nutildags. Kedeligt. Tilmed er det ikke ligefrem en Soundbar, hvilket du i bund og grund gerne vil have. Du kunne tage et kig på Samsung HT-BD8200. Du kan blandt andet benytte samme fjernbetjening, og anlægget kan vægophænges, hvilket gør den ret fleksibel. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=61157& PN=1&TPN=500 Redigeret af vasif - 02-Juni-2009 kl. 20:31 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |