|
|
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Forfatter | |||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() Sendt: 03-Februar-2007 kl. 23:40 |
||
Udstyr TV: Pioneer PDP-427XA (med skygger) Receiver: Onkyo TX-SR705 Højttalere: Monitor Audio Radius R225
Pioneer PDP-427XA (efter 500 timer) Billede Farvedetalje NR DRE Strømkontrol Valg
Ønskeliste Redigeret af Sandal - 10-September-2008 kl. 14:16 |
|||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|||
![]() |
|||
cartagena.dk ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
||
Dejligt at se det også kan sættes pænt op!!!! Rigtig nice...
Mvh Kim |
|||
Med venlig hilsen
Kim Pioneer 427XD, Pioneer DVR545HX. Hvorfor Schæferhund? Tja, hvis man vil have en rigtig hund er der vel ikke så mange andre muligheder! |
|||
![]() |
|||
Wester ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 542 |
![]() |
||
Fint grej, pænt opsat. Jeg kan se, at du har den vigtige centerht. på ønskelisten og så bliver det jo rigtigt godt. Biografhilsen fra Odense Sv.
![]() ![]() Redigeret af Wester - 04-Februar-2007 kl. 08:41 |
|||
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
|
|||
![]() |
|||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
||
Elegant... Lyder spændende med din selvbyg HD-DVD/ Blu-Ray!! (med begge ??) Glæder mig til at høre mere...!! |
|||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|||
![]() |
|||
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
![]() |
||
Nice setup... Hvad er det for et møbel det står på? Og hvad er det for en kabelskjuler du har der på væggen? |
|||
![]() |
|||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
||
Det bliver nok med Blu-Ray, men det kommer lidt an på hvilket format der vinder krigen.
Møblet hedder WiiWa og er køb ved Ide Møbler (nederste på listen) Kabelskjuleren er blot to styk 1½ x 3 cm kabelskinne fra Bauhaus. Uret der står foran kabelskjuleren er fra Rosandahl (hvis det skulle være af interesse). Redigeret af Sandal - 06-Februar-2007 kl. 20:45 |
|||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
||
Flot enkelt stilet setup.
|
|||
![]() |
|||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
||
Kort og godt: Nydeligt
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Så har jeg tilføjet tilslutningsoversigt og indstillinger.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
||
Godt, at du videregiver dine indstillinger. Er du selv nået frem til dem? Og i givet fald, hvad har du haft af sigtepunkter? Mao giv et par hints
![]() Det er en superflot oversigt, du giver ![]() ![]() I øvrigt studsede jeg over dine billeder: Flot opsætning, men jeg kan ikke blive enig med mig selv om, hvorvidt dine lysestager bryder alle de rette linier, eller om de er fejlplacerede ![]() Ét er sikkert, de tiltrækker sig opmærksomhed! ![]() Venligst Søren Redigeret af Breddam - 22-Februar-2007 kl. 01:37 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Mine indstillinger er kraftigt inspireret af følgende tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=16137 ... men har justeret dem lidt.
Takker.
Det er ikke lysestager, men derimod Swing Vaser fra Normann. |
|||
|
|||
![]() |
|||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
||
Ups ![]() ![]() Vh s |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |