|
|
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | |||
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
![]() |
||
Du kan faktisk gå ind i indstillinger i softwaren, og indstille disse informationer, så den husker at biplyden skal være disabled osv. tryk på fanebladet "indstillinger for..." derefter "indstillinger for display"
Deler du ? Jeg har tænkt det samme, og faktisk prøvet. Men jeg fandt hurtigt ud af at det var for lang tid siden jeg har brugt photoshop :-) |
|||
![]() |
|||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
||
Jeg deler gerne, når jeg har fået lavet ikonerne til de mest almindelige kanaler i YouSee fuldpakken. Men lover intet hvad angår tidshorisonten. Redigeret af Sandal - 27-April-2008 kl. 01:13 |
|||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|||
![]() |
|||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
||
Takker, det var lige gået min næse forbi. Redigeret af Sandal - 27-April-2008 kl. 01:16 |
|||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|||
![]() |
|||
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
![]() |
||
Nej, det er helt fint. Super du gør det. |
|||
![]() |
|||
Landrock ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() |
||
Hey Sandal Skulle lige have et login så jeg kunne kommentere på tråden ;-) Ser sku godt ud generelt men jeg er ret vild med de højtalere. Hvor er de købt henne ?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
De er købt hos Tape Connection, der er den danske importør af Monitor Audio højttalere. Redigeret af Sandal - 27-April-2008 kl. 20:12 |
|||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg har nu sendt kanallogoerne til iconharmony.com og de vil blive lagt online hurtigst muligt. Han ville ikke garantere, at han lade dem alle online, fordi der var nogle duplikater i mellem (f.eks. har jeg lavet Kanal 5 logo uden HD). Hvis i gerne have logoerne nu, så send mig en privat besked. |
|||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Så er kanallogoerne tilgængelige på www.iconharmony.com. Håber i andre får glæde af dem. Redigeret af Sandal - 03-Maj-2008 kl. 21:47 |
|||
|
|||
![]() |
|||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
||
Tak sandal, lækkert... ![]() |
|||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Efterhånden har min nye HP MediaSmart Server været i funktion i en uge. Jeg har desværre ikke den store tid til, at arbejde/lege med den, da jeg læser til eksamen, men skal nok komme med en tilbagemelding (måske en egentlig anmeldelse) engang i løbet af juli måned. |
|||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
har du et link til serveren ? edbpriser evt ?
tak |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Vejl. udsalgspris: 3.999,-
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=441400 Jeg har dog købt den for 2.500,- (man har vel sine forbindelser). |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |