|
|
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Forfatter | ||||
yderside ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
|||
Skulle du ha' flere af de forbindelser skal du ikke holde dig til bare med at fortælle om dem Glæder mig til at høre nærmere om hvordan det forløber i fremtiden! Kan godt se en idé i at ha' sådan en stående nede i kælderen. |
||||
Premier League 2007/2008 - Manchester United
Champions League 2007/2008 - Manchester United Espania Campeones |
||||
![]() |
||||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|||
Så forsvandt den sommerferie og har slet ikke nået alt det jeg gerne ville. Men lidt er der da sket. Købte den nye HD-boks fra YouSee med HDD (Samsung SMT-H3126 PVR): Den har indtil videre fungeret uden de store billede- eller lydproblemer. Har dog problemer med, at fjernbetjeningen skal pege meget direkte mod boksen, før den reagerer, hvilket godt kan være lidt irriterende. Den nye boks har endvidere betydet, at jeg ikke længere havde brug for mit Argon scart kabel, så nu er alle kabler i mit setup fra Supra. Nye billeder kan findes på første side: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=20241& PN=1 Jeg er ganske tilfreds med min HP MediaSmart Server, men er ikke glad for, at den skal være tændt hele tiden, så har kodet et program, der får serveren til at gå i dvale, standby eller slukke, når den ikke bliver brugt. Er næsten klar til at udgive først beta version, så sig endelig til, hvis i vil være med til at teste. Det forudsætter at I har en server med Windows Home Server. Redigeret af Sandal - 10-September-2008 kl. 14:19 |
||||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||||
![]() |
||||
yderside ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
|||
Var det ikke noget med at du kom til Media Server forholdsvis billig!! Sig endelig til hvis du kan få fingre i flere til den pris
![]() |
||||
Premier League 2007/2008 - Manchester United
Champions League 2007/2008 - Manchester United Espania Campeones |
||||
![]() |
||||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|||
Det kan jeg desværre ikke, da det var et introduktionstilbud fra HP. Så du bliver nok nød til at betale den fulde pris, hvis du vil have en HP MediaSmart Server. |
||||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||||
![]() |
||||
Pittens ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 225 |
![]() |
|||
Hej Sandal Når du får tid, vil du så give et lillebitte mikro review af dit højttaler setup :-p Jeg har købt hus og er ved at samle ind til hjemmebioen og har også øjne på R225 som front og center, R90 som bag og har en R720 sub. JEg har allerede de 2 R90er og R720, men har det ikke fået prøvet i flytterodet endnu :-) Men, inden jeg inversterer i yderligere 3 R225 eller muligvis 3 250er, var jeg da interesseret i hvordan det performer, hovedsageligt til film :-) Ellers fint setup bestemt. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Jeg bruger mine højttalere til både musik og film. Generelt er lyden og detaljegraden udemærket, men det er ikke high-end. R225/R250 kræver helt sikkert en subwoofer, men det kan se du allerede har (vil dog anbefale dig, at anskaffe en større). Jeg er helt tilfreds med dem, når de bruges til film, men ved musik kan man godt høre, at det er nogle små højttalere.
Havde først samme plan, men fandt hurtigt ud af, at R720 ikke var kraftig nok. Men regner stadig med at købe R90 til baghøjttalere, hvis jeg da ikke venter til vi flytter i noget større, hvor jeg kan få en egentlig hjemmebiograf i kælderen.
Du skal være opmærksom på, at R225 og R250 indeholder præcis de samme komponenter. Det er kun størrelsen på kabinetet der er en anden.
Takker Redigeret af Sandal - 27-Oktober-2008 kl. 08:48 |
||||
|
||||
![]() |
||||
Pittens ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 225 |
![]() |
|||
Super, tak for det. Grunden til at jeg overvejede 250 frem for 225 var at jeg mener at have læst at der er en "bass" port, hvis man kan kalde det det i sådan en lille højttaler, så der forhåbentligt er en lillebitte smule mere lyd i. Jeg håbede dog at 720eren var nok, men det må jo komme på en prøve til at starte med, jeg har endnu ikke prøvet den :-p Setuppet bliver med en Pio LX5090, så jeg tror at 250eren passer fint til denne størrelse, de er dog omkring 40mm højere end TVet. Tak for input. |
||||
![]() |
||||
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
|||
Har også været igennem. Lækkert så fortsæt hermed. Jeg tænker med spænding de næste 10 år. Dine fremtidige anskaffelser! mange hilsener Moho |
||||
![]() |
||||
FNørd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
![]() |
|||
Hej Sandal Kunne huske dit indlæg vedr. ikoner til Harmony fjernbetjening. Har forsøgt at komme ind på www.iconharmony.com til at begynde med virkede det ikke, derefter kom jeg ind på en privat side, er det den rigtige? Mvh FNørd |
||||
Mvh FNørd. Musical Fidelity Kw250s. Lexicon RV5, Monitor Audio GS 60, LCR, FX. M&K VX1250SF. Sim2 Domino D80. DVDO Edge. Quality Sceen matte white 100", Yousee, Oppo BD-105.
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Det er den helt rigtige side. Du skal blot klikke lidt videre...
|
||||
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |