|
hjemmebio/stereo stue.. Nyt d.4/1-2012 |
Besvar ![]() |
Side 123 11> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Maj-2011 kl. 07:46 |
|
så er vi endelig kommet på plads i den nye lejlighed
![]() Akustikken er så meget bedre da stuen er mere "lukket" i forhold til den åbne stue i den tidligere hytte, og så er der blevet smidt noget gulvtæppe på gulvet hvilket også har påvirket lyden i en yderst positiv retning..!
med ny lejlighed følger også nyt grej, så mit Marantz setup efterhånden komplet med købet af min nye blu-ray afspiller..
centeren er også blevet skiftet ud med en XTZ 99.25 og så er der kommet en ny subwoofer i huset i form af en XTZ 99w 8.16
receiver: Marantz sr7005
Effekt : Marantz MM7025
Bluray : Marantz UD5005 ( ny )
HØJTTALERE.
Front: Tangent prestige
Center: XTZ 99.25 ( ny )
Sub: XTZ w99 8.16 ( ny )
Bag: Kef hts 2001.3
TV.
LG 60pk550
EKSTRA.
ps3
Højttaler kabler: Inakustik 1002
signal kabler : Chord Chorus RCA
J.S Feet afkobling og baser
Er efterhånden MEGET tilfreds både på surround og stereo siden, så der går nok et stykke tid før der bliver ofret flere penge
![]() Redigeret af strecker - 04-Januar-2012 kl. 10:01 |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7230 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Lækkert setup i en lækker lejlighed
![]() |
||
![]() |
||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
|
Først, fedt setup.
Jeg mener at kunne huske at dine Grand Piano faldt PGA manglende WAF! Er de ny højttalere bedre på dette punkt? BS |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
|
Takker...
Ja konen er yderst tilfred med de nye og jeg må også indrømme at deres finish og design er en del mere stilrent og "up to date" i forhold til Sonus' erne.. samtidig passer de meget bedre til min musiksmag end Sonus Faber, så det er jo en Win / Win situation ![]() Redigeret af strecker - 15-Maj-2011 kl. 09:24 |
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
|
Ser rigtig godt ud, fedt med tapet
![]() Men hvorfor oprette ny tråd hver gang der sker noget nyt?
![]() |
||
![]() |
||
|
Takker..
Dette er min 3. Oprettelse på 2år... Der er sket så meget nyt, nye højttalere, ny receiver, nye effekter, nye kabler, ommøblering osv, så syns godt jeg kunne tillade mig at lave en helt ny tråd.. Det bliver hurtigt meget uoverskueligt hvis der kommer for mange ændringer på 1 gang i en gammel tråd.. ![]() |
||
![]() |
||
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
|
Ja lidt for morsomt du skal oprettet en ny tråd hver gang du får en ny ting og med al respekt så er det noget fint udstyr du har men at kalde det topklasse er vidst noget af en overdrivelse.
|
||
![]() |
||
|
I mine ører er lyden i topklasse, men du er meget velkommen til at have en anden mening..
Syns det morsomme ligger i alle dine ligegyldige kommentarer i stort set alt hva du kommer i nærheden af, men nok om det.. kan du ik smide et link til dit eget setup.?? du må ha noget lækkert grej.. Redigeret af strecker - 15-Maj-2011 kl. 10:51 |
||
![]() |
||
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
|
Det lyder da uden trivl godt dit setup, men lad os da kalde en spade for en spade og tro mig der er langt fra dit til topklasse.
Der er ingen grund til at begynde at komme med personlig hetz fordi man får lidt kritik, så skal du lade vær med at oprette tråde hvis du ikke kan ta det. Det er da muligt jeg lufter nogle anderledes synspunkter hist og her, men jeg bliver da ikke fornærmet fordi folk synes jeg er langt ude, hvilket jeg sikkert også er hvis man måler indenfor målstokken af normaliteter.
|
||
![]() |
||
|
ved udemærket godt mit setup ikke nærmer sig det dyreste grej jeg er ikke Newbie, det samme gælder min Volkswagen Scirocco ikke er i liga med Ferrari og Aston Martin, men den er stadig en del federe en mange andre biler på vejen..
når du tænker topklasse er du sikkert ude i millionbeløb, når jeg tænker topklasse tænker jeg lækker lyd til menneskepenge..
god lyd og penge hænger ikke altid sammen...
man kan sagtens sammensætte et lækkert setup for under 100k der spiller røven af F.eks B&0 anlæg til 250.000,-
kan du ik smide et link til dit eget grej..? Redigeret af strecker - 15-Maj-2011 kl. 11:00 |
||
![]() |
||
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
|
ser rigtig godt ud...
må man spørge hvor du har købt tv bordet ?? |
||
![]() |
||
|
Mange tak.
Tv bordet er fra Ilva. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |