|
hjemmebio/stereo stue.. Nyt d.4/1-2012 |
Besvar ![]() |
Side <1 891011> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
subben var placeret bag sofaen da billederne blev taget, men er efter blevet rykket hen mellem venstre front og tv bænken..
min nye XTZ center står da så fint over reveiveren i tv bænken
![]() |
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
|
Jeg tænkte mere på din Sonos Faber center
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
|
den er solgt..
havde XTZ hjemme på prøve, og den matcher mine fronter en del bedre end Sonus`en gjorde..
|
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
|
Udmærket!
|
||
![]() |
||
|
du nåede aldrig forbi i julen..
du må lige finde en dag hvor du har et par timer til overs.
|
||
![]() |
||
|
Ja det er squ rigtig, havde lige pludselig ikke så meget tid, som jeg regnede med.
![]() |
||
![]() |
||
MMJ,75 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
|
er du helt gået væk fra Squeezebox Touch?, jeg synes ikke jeg kan se den.
|
||
Yamaha RX-A3020. - Panasonic TX-P55VT30. - DMP-BDT310. - Soavo-1 Piano Black. - Vienna Waltz Grand. - Energy Veritas 2.0Ci. - Monolith-DF+. - Infinity Cascade 15. - TANNOY REFERENCE. - Squeezebox T.
|
||
![]() |
||
|
Jep.
Jeg kører via AirPlay fra iPad til min receiver ![]() |
||
![]() |
||
MMJ,75 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
|
ok. jeg har ellers modificeret min Squeezebox Touch?, til det beder
![]() |
||
Yamaha RX-A3020. - Panasonic TX-P55VT30. - DMP-BDT310. - Soavo-1 Piano Black. - Vienna Waltz Grand. - Energy Veritas 2.0Ci. - Monolith-DF+. - Infinity Cascade 15. - TANNOY REFERENCE. - Squeezebox T.
|
||
![]() |
||
|
jeg prøvede også med batteri psu, slukke for skærmen osv.. syns ikke det gav noget
![]() nu kører jeg helt simpelt direkte til receiveren og det fungerer perfekt og lyder lige så godt, og så er der mindre kabelrod og grej..
keep it simple
![]() |
||
![]() |
||
|
ok. men det kommer vel også and på hvilken system man har
![]() ![]() men du må snart give en lytter på lorte øen,,
Redigeret af MMJ,75 - 05-Januar-2012 kl. 13:49 |
||
|
||
![]() |
||
|
ja bestemt..
men mener da at mit setup er godt nok til at afsløre forskelle hvis de er der..!
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 891011> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |