recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjemmebiograf i kælderen (Nye billeder)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjemmebiograf i kælderen (Nye billeder)

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 15:59
Oprindeligt skrevet af Amalskaer Amalskaer skrev:

Du har ret - jeg prøver mig frem. Har prøvet at rykke stolene en halv meter frem, og jeg er faktisk ikke helt tilfreds med det.

Nu mente jeg ikke på en tegning, men i virkeligheden.

Det er udemærket at forestille sig, men det kan virke anderledes fysisk og du kan jo heller ikke høre hvordan det lyder på Sketchup 

Redigeret af Pony65 - 05-Oktober-2012 kl. 16:01
Til top
Amalskaer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-December-2010
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Amalskaer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 16:52
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:

Du har ret - jeg prøver mig frem. Har prøvet at rykke stolene en halv meter frem, og jeg er faktisk ikke helt tilfreds med det.

Nu mente jeg ikke på en tegning, men i virkeligheden.

Det er udemærket at forestille sig, men det kan virke anderledes fysisk og du kan jo heller ikke høre hvordan det lyder på Sketchup 

Hæhæ, jeg ved godt du mente i virkeligheden, men Sketchup giver vel stadig lidt en idé om hvordan det vil komme til at se ud. 

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Amalskaer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 16:55
Oprindeligt skrevet af Thomas K Thomas K skrev:

Thomas K: Tak skal du have. Jeg kan sagtens lære dig noget, men som SosFarum siger, så er det nok nemmest at starte ud med at se "Getting started with Google Sketchup". Jeg lærte det dog bare af mig selv, men det tog også lidt tid da.

Jeg har også set filmene, og jo de hjalp, men alligevel støder jeg altid ind i et problem når jeg skal tegne et eller andet. Feks. da jeg skulle tegne et projektor ophæng, hvor der skulle være et undersænket hul, der stødte op imod nogle skrå kanter, som endte i et gennemgående hul. Jeg tænkte på, hvis jeg spørger pænt, om jeg måske måtte få en kopi af din fil??Så kan det være at jeg kan "lure" et par tricks.

Selve skp. filen får du ikke meget ud af, men prøv at link et billede af det ophæng du skal have lavet. Så kan jeg måske lave en simpel tutorial til dig. 

Beslaget har jeg lavet, med lidt fusk. Er alle tingene på din tegning lavet som komponenter eller??

Nej, det er de ikke. Jeg har lavet mine stole, højtalere, pc skærm, receiver osv. som "grupper".
Til top
Thomas K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Nordsjælland
Point: 461
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 19:45
Du spurgte efter et link til mit beslag, så hermed har jeg oprettet en tråd, med et par screenshots af Sketchuptegningen http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=115784&PID=1170933#1170933
---------------------

Thomas K
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Amalskaer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 12:52

Du spurgte efter et link til mit beslag, så hermed har jeg oprettet en tråd, med et par screenshots af Sketchuptegningen http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=115784&PID=1170933#1170933

Ser da godt ud!

------------------------------
Nye billeder

Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2009
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 17:17
Der rimelig fotorealistisk ud efterhånden.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Amalskaer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2012 kl. 18:42
Oprindeligt skrevet af SoundWave SoundWave skrev:

Der rimelig fotorealistisk ud efterhånden.

Tak :-)
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu