|
Hjemmebiograf i kælderen (Nye billeder) |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||||
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Nu mente jeg ikke på en tegning, men i virkeligheden. Det er udemærket at forestille sig, men det kan virke anderledes fysisk og du kan jo heller ikke høre hvordan det lyder på Sketchup
Redigeret af Pony65 - 05-Oktober-2012 kl. 16:01 |
||||
![]() |
||||
Amalskaer ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2010 Status: Offline Point: 49 |
|||
Hæhæ, jeg ved godt du mente i virkeligheden, men Sketchup giver vel stadig lidt en idé om hvordan det vil komme til at se ud. |
||||
![]() |
||||
Amalskaer ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2010 Status: Offline Point: 49 |
|||
Nej, det er de ikke. Jeg har lavet mine stole, højtalere, pc skærm, receiver osv. som "grupper". |
||||
![]() |
||||
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
|||
Du spurgte efter et link til mit beslag, så hermed har jeg oprettet en tråd, med et par screenshots af Sketchuptegningen http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=115784&PID=1170933#1170933
|
||||
---------------------
Thomas K |
||||
![]() |
||||
|||
Ser da godt ud! ------------------------------ Nye billeder ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
|||
Der rimelig fotorealistisk ud efterhånden.
|
||||
![]() |
||||
|||
Tak :-) |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |