|
Hjemmebiograf i kælderen V.2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Amalskaer ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2010 Status: Offline Point: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Januar-2013 kl. 19:42 |
Hej allesammen.
Jeg har startet et nyt biografprojekt, da det andet viste sig at være en umiddelbart dårlig løsning. Så her er et par nye billeder af hvordan hjemmebiografen kommer til at se ud. Det skal lige siges at lærredet er på 99 tommer. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Amalskaer ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2010 Status: Offline Point: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
**Reserveret til billeder**
|
|
![]() |
|
**Reserveret til billeder**
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
Ser godt ud! Er det recliner-stole du har tænkt dig at bruge? Så ser det i hvert fald ud til at der er for lidt afstand mellem første og anden række. Kan dog tage fejl hvis billedet snyder :)
|
|
![]() |
|
Mange tak! Det er oprindeligt recliner-stole, og der er heller ikke meget plads. Jeg tror dog det ender med at være almindelige lænestole :-)
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Ih altså, ind i mellem kan jeg godt blive lidt "Mis" på jer der har pladsen til en dedikeret bio. Men altid spændende at følge et projekt
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
Hvilket software har du brugt til rummet btw? Ser meget bedre ud end det jeg laver i Google Sketchup! :)
Jeg er selv i gang med et lignende projekt, og jeg nåede frem til at minimum skal være 170cm fra stoleryg til stoleryg hvis det er reclinere. Har du gjort dig nogle tanker om de hvide vægge samt genskind fra lærred?
|
|
![]() |
|
Jeg har brugt Vray som renderingsprogram til Google Sketchup. Det er derfor det ser så fotorealistisk ud.
- Så bliver det ikke nok ikke reclinere, men almindelige lænestole. - De hvide vægge bliver malet, så det skal du ikke tænke på. Jeg har bare ikke lige fået skiftet farverne i Sketchup :-) |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
hvad er rummets dimensioner - ligner til forveksling mit rum
|
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Ja, bestemt billet prisen ![]() Bliver der mon servering ? |
|
E.L.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |