recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjemmebiograf i kælderen V.2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjemmebiograf i kælderen V.2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Amalskaer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-December-2010
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Amalskaer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjemmebiograf i kælderen V.2
    Sendt: 23-Januar-2013 kl. 19:42
Hej allesammen.

Jeg har startet et nyt biografprojekt, da det andet viste sig at være en umiddelbart dårlig løsning. Så her er et par nye billeder af hvordan hjemmebiografen kommer til at se ud. Det skal lige siges at lærredet er på 99 tommer.

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Amalskaer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 19:45
**Reserveret til billeder**
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Amalskaer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 19:45
**Reserveret til billeder**
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 20:04
Ser godt ud! Er det recliner-stole du har tænkt dig at bruge? Så ser det i hvert fald ud til at der er for lidt afstand mellem første og anden række. Kan dog tage fejl hvis billedet snyder :)
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Amalskaer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 20:12
Mange tak! Det er oprindeligt recliner-stole, og der er heller ikke meget plads. Jeg tror dog det ender med at være almindelige lænestole :-)

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 20:16
Ih altså, ind i mellem kan jeg godt blive lidt "Mis" på jer der har pladsen til en dedikeret bio. Men altid spændende at følge et projekt Tongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 20:16
Hvilket software har du brugt til rummet btw? Ser meget bedre ud end det jeg laver i Google Sketchup! :)
Jeg er selv i gang med et lignende projekt, og jeg nåede frem til at minimum skal være 170cm fra stoleryg til stoleryg hvis det er reclinere. 

Har du gjort dig nogle tanker om de hvide vægge samt genskind fra lærred?
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Amalskaer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 10:50
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Hvilket software har du brugt til rummet btw? Ser meget bedre ud end det jeg laver i Google Sketchup! :)
Jeg er selv i gang med et lignende projekt, og jeg nåede frem til at minimum skal være 170cm fra stoleryg til stoleryg hvis det er reclinere. 

Har du gjort dig nogle tanker om de hvide vægge samt genskind fra lærred?

Jeg har brugt Vray som renderingsprogram til Google Sketchup. Det er derfor det ser så fotorealistisk ud.
- Så bliver det ikke nok ikke reclinere, men almindelige lænestole.
- De hvide vægge bliver malet, så det skal du ikke tænke på. Jeg har bare ikke lige fået skiftet farverne i Sketchup :-)
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 11:22
hvad er rummets dimensioner - ligner til forveksling mit rum
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 11:28
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Ih altså, ind i mellem kan jeg godt blive lidt "Mis" på jer der har pladsen til en dedikeret bio. Men altid spændende at følge et projekt Tongue

Ja, bestemt
billet prisen
Bliver der mon servering ?
E.L.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu