|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
|
Sollyset var et problem sidst på dagen indtil vi fik gardinerne sat op. Billedet er dog bedst når solen er gået ned. |
||
![]() |
||
baloo55 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
![]() |
|
Flot flot... det må ha' kostet kassen |
||
Mvh.
Baloo55 |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
![]() |
|
Meget flot havestue og tv-stue!! Højtalernes "arkitektur" er ikke lige min stil - men havestuens arkitektur er flot! Jeg overvejede selv klim møbler, men forkastede dem igen - men det kan godt være jeg skal overveje dem igen - især efter du siger, der er plads til mange DVD'ere / CD'ere. Må jeg så lige et billede af en åben skuffe og få at vide hvor mange DVD'ere / CD'ere, der er plads til!? Kan man få møblet i en anden farve, end den lyse f.eks. kirsebær? |
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
|
Der er i én skuffe plads til:
Klim-reolen fås i disse træsorter , Kirsebær er en af dem. Her er et billede af børneskufferne. |
||
![]() |
||
ZkiiFreak ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
|
Ros til din indretning, eller skal vi sige din hustrus?
![]() Kan godt lide, at det hele er så diskret. At det ikke er anlægget, der dominerer stuen! God kvalitet! Går selv efter det samme. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
hehe - ja WAF er meget vigtig
![]() |
||
![]() |
||
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
|
Nemlig Ser godt ud du ... |
||
Mvh. Per Røntved
______________________ |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så blev ungernes julegave, en Wii spillekonsol, sat til anlægget. Det er sgu' ret sjovt |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så er der på side 1 blevet opdateret med kabling og Harmony opsætning.
|
||
![]() |
||
PeterLarsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 286 |
![]() |
|
Takker vipmlo - det er meget flot det hele. Meget flot møbel, har lige bestilt en brochure på nettet. Eneste anke jeg har med JVC-recieveren er at SP/DIF er optiske - det er altså meget bedre med nogle coax-udgaver. Nå men MH300 plugges jo på med HDMI, så i praksis betyder det nok ikke meget. Kan du få din Harmony til at vælge HDD når du trykker på "SE HDD" og DVD når du trykker på "SE DVD" - det har jeg ikke fået til at virke, så jeg har istedet puttet en HDD og en DVD "knap" på i displayet, så må man lige trykke der. |
||
Hilsen Peter
Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb) |
||
![]() |
||
PeterLarsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 286 |
![]() |
|
vipmlo:
UPS jeg glemte lige at spøge om kvaliteten af LG plasma - er du glad for den fætter. Jeg overvejer Pana 42PV60 eller også en JVC LCD (eller Toshiba, eller ?) der er meget svært at beslutte sig for fladskærm. Jeg har set at LG Plasma kan købes til meget fornuftige priser, ca. 11 K for en 42" - det er da OK. |
||
Hilsen Peter
Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hovsa vipmlo, du har da lige en stolpe der i den fede udestue. Der er da plads til en ekstra HT også på den anden side - du skal vel have undersøgt om alle 7 kanaler virker
![]() |
||
Hilsen Peter
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |