|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | ||||||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
|||||
hehe - lidt "hemmeligheder" må man da ha'
Ja - i US anvender de s-video... Derovre hedder den iøvrigt RX-D702 For andre intereserede er bagsiden her
Der faktisk en coax indgang ved siden af de to digitale indgange... Det er dog ikke noget jeg anvender.
Ja, det var ret nemt. Opsætningssystemet (harmony web) ved godt at der er HDD og DVD i den samme maskine. Så i opsætningen valgte jeg disse to modes. MEN det jeg måtte justere var tiden for at tænde MH-300. Den er default sat til 1,5 sek, det har jeg ændret til 11 sek (min MH-300 er i hurtig start mode).
JA - jeg er meget glad for 42PX5R. Den hører til i den gode ende af LG. Som med alle mærker er der jo forskel !
hehe - der skal jo også være noget at lave i morgen Redigeret af vipmlo - 07-Januar-2007 kl. 23:21 |
||||||
![]() |
||||||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
|||||
Hej Så fik jeg kigget i min Harmony opsætning. Under indstillingerne for Komponenten DVD skal der være følgende indstillinger: Under Juster input: Hvordan skifter du indgang på din/dit Dvd-optager med den originale fjernbetjening? " I det næste billede skal der være to indgange DVD og HDD. Under Juster intervallerne (hastighedsindstillinger) har jeg ændret : Redigeret af vipmlo - 08-Januar-2007 kl. 00:47 |
||||||
![]() |
||||||
PeterLarsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 286 |
![]() |
|||||
Nå for søren, så må "JVC Brian" finde et andet nummer til den med to HDMI-udgange Takker mange gange, jeg køber en 701 når jeg engang finder ud af hvilket TV jeg skal have OG at TDC sælger Selector HD Nogen der kunne være interesseret i en Panasonic SA-XR10 - den er faktisk rigtigt god, men har ringe switch-muligheder når vi snakker video. Man kan selvfølgelig blot koble sit udstyr direkte til skærmen og hive lyden gennem sin AVR - sådan gør de fleste nu om dage. |
||||||
Hilsen Peter
Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb) |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Du kan jo oprette en tråd i Køb/Salg |
||||||
![]() |
||||||
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
|||||
Det ser godt nok fedt ud! /MichaelS |
||||||
mvh MichaelS
|
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Takker og bukker.
![]() |
||||||
![]() |
||||||
tinker ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 47 |
![]() |
|||||
Hey,
Jeg har kigget på din illustration på p.1 af din opsætning og kabling, -phono kablet mellem receiver og tv, tillader det du ser optagelser fra hdd med lyd direkte på tv eller kan dette lade sig gøre alene via hdmi (uden phono kablet)? Det er jo ikke altid man "gider" have lyd ud gennem alle højttalere. |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Lyd/billede fra hdd går via hdmi kablet til receiveren - MEN receiveren sender ikke lyden videre i hdmi kablet til TVet ! Phono kablet er indsat for at få TV-lyden til receiveren. |
||||||
![]() |
||||||
tinker ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 47 |
![]() |
|||||
Hmmm, ok og øv. Er der definitivt ingen mulighed for at "route" audio signalet videre fra receiveren via hdmi? Hvilket jo ellers, er en af de centrale forskelle mellem dvi og hdmi (transporten af audio + selvf. drm).
ok, d'acord. Dét giver jo mening. |
||||||
![]() |
||||||
PeterLarsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 286 |
![]() |
|||||
Vil det så sige at du ikke får lyd i TV'et fra DVD/HDD fordi recieveren ikke sender lyden videre?
|
||||||
Hilsen Peter
Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb) |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Jeg har ikke i opsætningen set at der er mulighed for at aktivere/deaktivere lyden fra receiveren til tv'et over hdmi kablet. Men jeg har heller ikke haft behov derfor, idet receiveren jo skal være tændt for at kunne switche og så kan jeg ligeså godt anvende lyden via receiveren - det lyder også bedre end de indbyggede tv højttalere. |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
JA - se ovenstående svar. |
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |