|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() |
Nu er den oppe at kører, og HDD'en monteret. Jeg har lavet nogle målinger : Når maskinen afspiller MP3 bruger den 13-14W (dekodningen foregår i Receiveren/Hardware) og belaster ikke CPU'en. Når den afspispiller AAC/Loseless (Software dekodning) bruger den ca 14-16W og belaster CPU'en med ca. 23%. Den peaker med ca 18W ifm opstart/spin-up m.m. og alm "tomgang" hvor HDD'en ikke kører bruger den 12W.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() |
Nu er det blevet skrevet en guide til at installere FreeNas på en T5700 af Michael Graves her : |
|
![]() |
|
![]() |
|
wanjer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-December-2007 Status: Offline Point: 251 |
![]() |
Er det bare mig, eller kan det virkelig passe at man ikke kan finde nogle der kan købes til en fornuftig pris ???
|
|
![]() |
|
wanjer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-December-2007 Status: Offline Point: 251 |
![]() |
Hehe det trækker jeg i mig igen. Er lige blevet tilbudt 10+ til omkring 580,- plus lidt fragt alt efter hvor mange jeg aftager. Så hvis der er nogle som kunne være interesseret i projekt som Kim.t's så smid mig lige en besked :)
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Gen opfrisker lige denne linie en smule... Hvor skaffede du sådanne et 44pin til 44pin kabel henne? har søgt alverdens steder i dk, og kun danbit.dk har dem, dem bruger vi på jobbet, og de sælger ikke til private.. |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
Jeg startede med at købe nogle her : http://amigakit.leamancomputing.com/catalog/index.php?cPath= 21_67 Men jeg kan se at man nu også kan få dem på eBay fra Hong Kong |
|
![]() |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Takker! Så kommer min Amiga op at køre igen snart |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kan se at jeg valgte at købe samme PCI USB2.0 kort som afbilledet.. Der er korrekt at kortet snyder, vedr sit stik i bunden.. man kunne hurtigt vende det forkert, hvis man ikke sammenligner med hvilken vej dine usb port så vil vende når maskinen er samlet.. |
|
![]() |
|
![]() |
Min maskine var helt skildt ad da jeg prøvede - derfor kunne man let overse hvad der var foran og bag Lidt pudsigt at du kan boote fra de eksterne USB (via PCI) - det troede jeg ikke den kunne - kun de interne USB. Hvordan gik det i grunden med told m.m. på din PCI extender ? |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Told delen gik flydende, leverandøren Var i canada.. og pakke værdi var kun 100,- og så ved jeg ikke om ordet "london" måske gjorde de ignorede pakken, så den kostede mig totalt. 250,- |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har godt set den på eBay - som det eneste firma der sælger dem. Jeg studsede også i første omgang over London. Men lidt dyrt for sådan en lille del ift. prisern på Clienten...
|
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |