|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() Sendt: 05-Februar-2011 kl. 14:07 |
Jeg har Win7 på to pc'ere i netværket - men kan ikke få hjemmegruppe-deling til at virke. Jeg har prøvet at deaktivere Norton på begge pc'er - men det hjælper ikke. Nogen der kender noget til dette? /kris
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Er de på samme workgroup?
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
det er temmelig svært at vide når vi ikke har nogen som helst anden information fra dig. - hvad har du gjort - hvilke indstilinger har du ændret!
måske du lige skulle følge denne vejledning? http://www.windows7news.com/2009/09/19/how-to-create-a-windows-7-homegroup/ |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
...har gjort 100% som i vejledningen, men det lykkedes ikke. ifølge fejlmeddelelsen skulle Norton være problemet, men selv om jeg deaktiverer Norton, funker deling ikke. skidt-pyt!
/kris
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |