|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6511 |
![]() Sendt: 03-Juli-2007 kl. 21:21 |
Hejsa Så et sted herinde tror det var under billeder af folks skærme, at der var en der havde lavet sit eget ambilight.. er det noget der spiller godt ? har købt et panasonic th42pv70 er det noget man kan lave til den skærm.. Mit tv står i en æske lige bag ved mig, fordi jeg ikke ved hvilke skruer og hvilket materiale der er i mine vægge - må sgu have en tømrer eller noget til at sætte det op :-) |
|
![]() |
|
Ghidora ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() |
se denne tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=14911& KW=Ghidora Du kan vel bare spørge på ejendomskontoret hvis du bor i lejlighed hvad vægen er lavet af?!?! |
|
Panasonic G20 50" Plasma
Sony PS3 Slim 320 GB AVI ADM 9.1T Hvid |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |