|
Hjemmeside hvor links kan gemmes |
Besvar |
Forfatter | |
wolfram4215
Bruger Oprettet: 08-Marts-2010 Status: Offline Point: 93 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-April-2017 kl. 14:20 |
Hej
Jeg søger en hjemmeside hvor man kan logge ind med et brugernavn/password og derefter kreere sin egen "startskærm" Denne kan gøre jobbet jeg ønsker, men er ikke brugbar, da man kun kan gøre det i højre side af skærmen. https://www.geocachingadmin.com/ Siden skal være bruger venlig og kunne anvendes på alle typer af browsere/pc/tablet/mobiler mm. Håber nogen har et godt bud. Takker
|
|
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Funktioner
Tak(0)
|
wordpress.com
Redigeret af Pallec - 05-April-2017 kl. 14:44 |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
når du logger ind på en chrome browser, så kan du synce dine bookmarks på tværs af platforme. (og du har jo på en blank side, mulighed for at have "links" som store tiles.)
når det så er sagt, så var det noget der var "in" for en 4-6 år siden. i dag ser man det overhovedet ikke da du kan synkronisere links på tværs af enheder med ens googlemail. (og det var det der dræbte tjenesterne - det var jo umådeligt svært at tjene penge på den slags, og derfor ingen der gad udvikle de tjenester. Nogen skal jo betale for at have de links liggende og holde hjemmesiden vedlige) Alternativt kaldes det et "intranet" :-) |
|
tipsen
Guld medlem Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Funktioner
Tak(0)
|
Moerkbak
Super bruger Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg bruger ighome der opstod efter igoogle blev lukket af google. Den virker på samme måde med mulighed for forskellige widgets (rss feeds osv)
|
|
wolfram4215
Bruger Oprettet: 08-Marts-2010 Status: Offline Point: 93 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak alle for svar
Mit valg er faldet på start.me som helt klart er den bedste til mit behov. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |