|
Højhastighed Trådløs |
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-December-2012 kl. 11:07 |
Jeg fik lige opdateret min hastighed på nettet. 100mb. Jeg kan så på min bærbare, ikke se nogen forskel, over det trådløse net. Men den har sikkert ikke et netkort, som er hurtigt nok. Hvordan kan jeg tjekke, om min router har nok hastighed trådløst? Min router er en Netgear CG3000.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1234 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Din router kører N-standarten som er hurtig nok til det. Så du skal lige have tjekket op på om din bærbar også kører "N".
/ask |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Mit netkort er Ralink RT 5390 og kører 802.11 B/G/N
Burde den så ikke?
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() Redigeret af flemming larsen - 07-December-2012 kl. 18:45 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Er der slet ikke nogen, som ved noget om det?
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
Du skal lige aktivere wmm i din netgear router, så kører den max hastighed. Dog skal du nok max forvente 6-9 mb i sekundet
Du aktiverer wmm support under wifi multimedia. ( se link ) http://screenshots.portforward.com/routers/Netgear/CG3000/Wi_Fi_Multimedia.htm Redigeret af Per Korshøj - 07-December-2012 kl. 20:21 |
|
Per Korshøj
|
|
![]() |
|
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
Prøv at tage en speedtest før og efter aktivering af wmm på speedtest.net
|
|
Per Korshøj
|
|
![]() |
|
Holy Shi. Det så godt nok sort ud. Du må bære over med mig. Jeg er total anti nørd med disse ting.
Vil det sige, at routeren, som det er nu ikke sender så hurtigt signal ud trådløst? Det påstod de nemlig hos yousee. Redigeret af flemming larsen - 07-December-2012 kl. 20:31 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Yousee har ikke for vane at have de skarpeste supportere ( sorry) men prøv lige om du kan få adgang til din router og aktiver så wmm, så kører det for dig
![]() |
|
Per Korshøj
|
|
![]() |
|
Men bortset fra det, så kan jeg bare ikke huske, hvordan man kommer ind i routeren.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |