|
Højhastighed Trådløs |
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Forfatter | |||
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ja den er stædig. ![]() |
|||
Per Korshøj
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
||
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
||
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
newbie31 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
||
Hej
Jeg har en Cisco E2500 router. Jeg ville ligeledes gerne køre en hurtigere trådløs forbindelse, men kan ikke finde noget wmm eller lignende i menuerne for routeren. Routeren skulle være rigtig god og være testvinder. Dog kører mit interne netværk ikke mere end 20 mbit eller noget i den stil! Nogle ideer?
|
|||
![]() |
|||
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
||
Hvilken hastighed kan du opnå hvis du sætter kabel til din laptop?
|
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
||
Man kan risikere at kæmpe næsten i blinde med trådløs teknologi.
Det kan være simple støjende elkomponenter som en defekt fryser. Eller måske et defekt trådløst netkort hos naboen osv. som er skyld i at hastigheden ikke kan presses op til det som er angivet. Hvis du over kabel kan køre 100 Mbit til internettet, så kan du efterfølgende teste hastigheden imellem en kablet maskine og en trådløs maskine som begge er på routeren. Hvis hastigheden ikke kan komme over 25 Mbit, så gentag test med et andet netkort. Er problemet der stadig så flyt udstyret ud til en kammerat og gentag testen. Hvis hastigheden stadig ikke kommer over 25 Mbit, så er routeren defekt.
Redigeret af Cyberguyen - 08-December-2012 kl. 12:16 |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
||
Man kan jo også bare købe et nyt accesspunkt eller en ny router og efter udstyret fra YouSee. På den måde har man frit valg til også at vælge noget kraftigere.
Jeg har også en CG3000, men den er sat op til at køre som et rent modem og så har jeg en lidt mere seriøs firewall til at håndtere routing.
|
|||
![]() |
|||
||
Det sjove er, at jeg har fuld styrke på i hele huset, fra kælder til første sal. Så rækkevidden, er der ikke noget galt med. Men jeg vil nu gerne, op på minimum 50MB. Det skulle da ikke være umuligt?
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
WNR2000 er en standard router og kan ikke køre DOCSIS, så du skal opsætte CG3000 til at agere som modem foran den som med alle andre routere. Så ville jeg hellere vælge en D-link DIR-825, som jeg så der var én som har til salg herinde. Det er et stykke seriøst hardware til prisen. På den kan man også kan vælge at lægge DD-WRT software på som næsten kan alt på nær at lave kaffe. Rettelse: Den er blevet solgt den 4. dec for 200 kr Den findes her på edbpriser: Fordelen ved DIR-825 er CPU og RAM som er overdimensioneret, samt at den kan køre custom software.
Redigeret af Cyberguyen - 08-December-2012 kl. 13:46 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |