|
Hjlælp ønskes til brugte højttalere. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2058 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Februar-2016 kl. 19:31 |
Hej.
Har et sæt Dali 104 højttalere som jeg som sådan er ret tilfredse med. Jeg kunne dog godt tænke mig at gå en tand op og få et sæt der er bedre. Da jeg som maks. har 2000 kr til et nyt sæt kan jeg næsten regne ud at jeg skal gå efter noget brugt. Hvad kan i anbefale som er bedre en Dali'en? De er tilsluttet en Yamaha reciver hvis det har nogen betydning :-) mvh |
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1023 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dali 470 vil være mit bud.
|
|
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
|
|
![]() |
|
Totoronto ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
http://hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=305761
Redigeret af Totoronto - 25-Februar-2016 kl. 15:54 |
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
Du har sikkert hørt og læst dette før. :)
Find nogle til salg i dit omegn og tag ud og lyt. Det er helt afhængigt af hvordan dine præferencer er. For mit vedkommende har jeg fundet frem til at QLN og DLS er lækkert til prisen. Jeg kan godt lide at bassen er stram og fyldig, og en mellemtone og diskant der ikke er for klinisk. Ville gerne have en overall detaljerig lyd. Jeg er ret sart overfor højt diskant, så de måtte ikke være for lyse. Jeg vil tro at DLS ville gå fint med din Yamaha receiver, hvis den kan levere effekten, og du i øvrigt har samme præferencer som jeg. :)
Redigeret af Hessi - 25-Februar-2016 kl. 16:46 |
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2058 |
Har fundet sådan et sæt her. Er de bedre en mnine Dali 104?
Klipsch Audio f-20, passiv |
|
![]() |
|
opper lige.
Kender ingen disse højttalere? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Klipsch har sig egen lyd, du skal lytte til dem, for at finde ud af om du kan lide lyden.
Jeg bryder mig ikke om dem, jeg finder dem for skarpe i lyden. Men okay, jeg er også vant til mine DLS R66... Kæaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |